oOF Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Det kan se ut som om maskina etter hvert begynner å bli litt gammal og utdatert. Derfor har jeg begynt å se etter alternativer for tester og sammenligninger. Hw.no har blitt ubrukelige til slikt ser jeg, men fins det andre gode sider som tester slikt, da gjerne norske alternativer? Det er en stund siden jeg har fulgt med i dette... Prisområde opp til ca 5-6000 for å sette en grense. Endret 18. desember 2016 av oOF Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hva har du i dag og hva skal maskinen brukes til? Skal du overklokke? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Et 6700K setup vil da være midt i blinken for deg? Evt. vente ut nyåret, da kommer nye ZEN fra AMD og 7700K. Overlever du litt til uten nytt system hadde jeg def. ventet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Intel 3570K, Gigabyte Z77 UD3H, 8 gigabyte minne, overklokket til 4,1 GHz. Funker godt nok, men det er begynt å bli en smule ustabilt det siste halve året. Forøvrig kan jeg godt vente en stund da det fungerer bra nok. Jeg kommer nok til å overklokke, because why not. Ser forøvrig for meg minst 16 Gb ram, heller 32 gig sannsynligvis. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Ustabilt, kan det være overklokken din? Skru tilbake til stock og test om det fortsatt er ustabilt. 6700K kjører på 4200 på stock, så trengs lite klokking der. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Det er per nu ikke et tema, jeg mer mer interessert i nettsteder som tester hardware da jeg ikke har fulgt med på noen år. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Her er et par svenske sider ihvertfall. http://www.nordichardware.se/ http://www.sweclockers.com/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå