Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av PC.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en fjorten år gammel gutt som snart skal kjøpe PC. Jeg kan ikke mye om PC men skal stort sett brukes til gaming. Jeg har et budsjett på ca 8-9000. Dette er uten skjerm og tastatur osv.

Jeg har sett litt på denne http://www.multicom.no/multicom-khal-i616s-fatal1ty-killer/cat-p/c/p10634649

Og lurer på om det er et bra kjøp? Eventuelt om dere har link til en bedre PC innenfor mitt budsjett.

Jeg kan ikke så mye om PC og prøver å lære.

Tusen takk for svar!

Mvh Linus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope: Du bør heller gå for:

Multicom Tycho i522S Gaming PCIntel Core i5-6600K, 8GB, 1TB Harddisk, GeForce GTX 1060 6GB, 600W, Uten operativsystem

Hva å bygge selv eller sjekke bruktmarkedet?

Hadde kjøpt noe mere ram og en SSD disk f.eks samsung 850 evo eller Crucial MX300 525GB, cooler master 212 evo og bedre psu f.eks EVGA SuperNOVA 750 G2.

Hadde ventet til januar på AMD Ryzen eller intel kabylake.

Kanskje du får noe penger til julegave?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Nope: Du bør heller gå for:

Multicom Tycho i522S Gaming PCIntel Core i5-6600K, 8GB, 1TB Harddisk, GeForce GTX 1060 6GB, 600W, Uten operativsystem

Hva å bygge selv eller sjekke bruktmarkedet?

Hadde kjøpt noe mere ram og en SSD disk f.eks samsung 850 evo eller Crucial MX300 525GB, cooler master 212 evo og bedre psu f.eks EVGA SuperNOVA 750 G2.

Hadde ventet til januar på AMD Ryzen eller intel kabylake.

Kanskje du får noe penger til julegave?

Du vet att 480 overgår 1060 nå med den nye driverupdaten til AMD? Er ikke vits å bruke ekstra penger på en strømforsyning på ett så lite budsjett. Garantien dekker alt dersom noe skulle skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...