AfterGlow Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Nintendos første mobilspill tok av på App Store.Super Mario Run satte nedlastingsrekord 1 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Spillet er ikke i utgangspunktet gratis. 3 brett er gratis, så må man betale. Dette er mer som en demo å regne. 4 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Heldigvis ingen in-app purchases. Forøvrig synes jeg spillet er tro mot Nintendos tradisjoner og har veldig høy spillbarhet og avhengighetsfaktor ("må få tak i alle bonusmyntene"). Ekstraspillet Toad Rally man spiller mot andre er også veldig godt laget med tanke på matching mot andre spillere (man kan velge å spille mot de som er dårligere enn deg, men sjansen for å vinne flere og mer dyrebare toads synker da slik at man må strekke seg oppover for å gjøre god fremgang). Alt i alt en fin debut for Nintendo. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Må man betale for å komme forbi de tre første banene, eller må man samle inn aller de rosa myntene? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Må man betale for å komme forbi de tre første banene, eller må man samle inn aller de rosa myntene? Man må betale for å unlocke hele spillet når man kommer til siste bane i første verden (brett 1-4). Mynter man samler er en ingame valuta man bruker til å kjøpe bygninger og liknende til sin egen Mario World (man må vinne Toad Rallies for å få lov til å kjøpe de fleste bygningene, og man kan ikke bruke ekte penger for å unlocke noe annet enn hele spillet, én gang). Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Å kalle spillet "i utgangspunktet gratis" er vel snilt. Det er ikke mulig å spille på noen meningsfull måte uten å betale for å låse opp resten av brettene. For øvrig smart gjort å flytte betalingen inn til en in-app purchase, så omgår de Apples familiedeling og tvinger alle medlemmene i familien til å betale hver for seg. 1 Lenke til kommentar
heisannhoppsann Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Å kalle spillet "i utgangspunktet gratis" er vel snilt. Det er ikke mulig å spille på noen meningsfull måte uten å betale for å låse opp resten av brettene. For øvrig smart gjort å flytte betalingen inn til en in-app purchase, så omgår de Apples familiedeling og tvinger alle medlemmene i familien til å betale hver for seg. Strengt talt så kalte han spille "i utgangspunktet IKKE gratis". Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Da er det bare å vente på en Android lansering. Håper de ikke bruker altfor lang tid. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Å kalle spillet "i utgangspunktet gratis" er vel snilt. Det er ikke mulig å spille på noen meningsfull måte uten å betale for å låse opp resten av brettene. For øvrig smart gjort å flytte betalingen inn til en in-app purchase, så omgår de Apples familiedeling og tvinger alle medlemmene i familien til å betale hver for seg. Strengt talt så kalte han spille "i utgangspunktet IKKE gratis". Spillet er i utgangspunktet gratis, men om du ønsker fullversjonen må du betale 109 kroner. 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Kjempeflott av Nintendo, de går imot strømmen og lager ikke drittspill med in-app purchases, det ville ødelagt visjonen til Nintendo 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Hei, Ja, formuleringen om «gratis» var klønete. Har rettet det opp nå. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Å kalle spillet "i utgangspunktet gratis" er vel snilt. Det er ikke mulig å spille på noen meningsfull måte uten å betale for å låse opp resten av brettene. For øvrig smart gjort å flytte betalingen inn til en in-app purchase, så omgår de Apples familiedeling og tvinger alle medlemmene i familien til å betale hver for seg. Strengt talt så kalte han spille "i utgangspunktet IKKE gratis". Spillet er i utgangspunktet gratis, men om du ønsker fullversjonen må du betale 109 kroner. Nei. Spillet er ikke i utgangspunktet gratis. Skal det være det, må man også kunne fullføre spillet uten å betale. Dette spillet har ingen gratis versjon, men man kan få prøve en svært liten del av spillet gratis før man kjøper, altså er det en gratis demo. Tidligere var kjøpte jeg bladet Techno hvor det fulgte med et lass av demoer til PC-spill. Om logikken din stemmer så fulgte det med 10 - 20 i utgangspunktet gratis PC spill med hvert nummer. Jeg måtte bare kjøpe spillene for å spille dem. 3 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Disse tallene er vel strengt tatt ikke interessante før man får tall på hvor mange som faktisk kjøper spillet etter de første brettene. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Nei.Spillet er ikke i utgangspunktet gratis. Skal det være det, må man også kunne fullføre spillet uten å betale. Dette spillet har ingen gratis versjon, men man kan få prøve en svært liten del av spillet gratis før man kjøper, altså er det en gratis demo. Tidligere var kjøpte jeg bladet Techno hvor det fulgte med et lass av demoer til PC-spill. Om logikken din stemmer så fulgte det med 10 - 20 i utgangspunktet gratis PC spill med hvert nummer. Jeg måtte bare kjøpe spillene for å spille dem. Artikkelen skrev at spillet i utgangspunktet er gratis. Jeg var uenig i det, og skrev at det ikke i utgangspunktet er gratis. Har vi havnet i bakvendtland? Lenke til kommentar
Fuluus Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Bare tull! Som flere her sier så MÅ man betale (ekte penger) for å spille mer enn 3 baner. Det er kriminelt og kalle det "gratis". Lenke til kommentar
roflol Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Det er no helt utrulig at folk forventer at alt skal vere gratis i app verden ikkje rart det blir ikkje lansert skikklig proff spill som på steam der 1 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Det er no helt utrulig at folk forventer at alt skal vere gratis i app verden ikkje rart det blir ikkje lansert skikklig proff spill som på steam der Handler ikke om å forvente at det skal være gratis. Er måten det er gjort på og den høye prisen som er problemet. Hadde ikke vært noe problem å betalt ca en 50-lapp for spillet. Det er ganske stor forskjell på et mobilspill og et PC- eller konsoll-spill, noe prisen på omtrent alle andre mobilspill bevitner. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Nei.Spillet er ikke i utgangspunktet gratis. Skal det være det, må man også kunne fullføre spillet uten å betale. Dette spillet har ingen gratis versjon, men man kan få prøve en svært liten del av spillet gratis før man kjøper, altså er det en gratis demo. Tidligere var kjøpte jeg bladet Techno hvor det fulgte med et lass av demoer til PC-spill. Om logikken din stemmer så fulgte det med 10 - 20 i utgangspunktet gratis PC spill med hvert nummer. Jeg måtte bare kjøpe spillene for å spille dem. Artikkelen skrev at spillet i utgangspunktet er gratis. Jeg var uenig i det, og skrev at det ikke i utgangspunktet er gratis. Har vi havnet i bakvendtland? Jeg svarte på sitatet Spillet er i utgangspunktet gratis, men om du ønsker fullversjonen må du betale 109 kroner. men jeg missforsto kanskje hvor det kom fra i farten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå