Star Fox Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Katedralsk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ikke så mye å klage på her, men ser linje ut i øvre venstre hjørne som godt kunne vært unngått. Krimskramset over portalen ved alteret kunne enkelt vært fjernet med beskjæring framfor kloning. Et kutt der du tar akkurat øverste del av spissen fjerner dette samtidig som at spenningen øker og du kan ta litt mindre av venstresiden for å få linjer og elementer vekk fra øvre venstre hjørnet. Ellers funker dette godt. Bare forslag fra min side så take it or leave it som det heter på internasjonalt. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Slutter meg til Roar - ut fra utsnittet du har brukt. Kanskje et portrettformat ville fått med himlingen i katedralen? Ellers er jeg fornøyd med at du har lagt inn så mange piksler som du har gjort. Ved 100% crop ser vi tydelig detaljene i glassmaleriene. Bildet får dermed en ny dimensjon. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Ikke så mye å klage på her, men ser linje ut i øvre venstre hjørne som godt kunne vært unngått. Krimskramset over portalen ved alteret kunne enkelt vært fjernet med beskjæring framfor kloning. Et kutt der du tar akkurat øverste del av spissen fjerner dette samtidig som at spenningen øker og du kan ta litt mindre av venstresiden for å få linjer og elementer vekk fra øvre venstre hjørnet. Ellers funker dette godt. Bare forslag fra min side så take it or leave it som det heter på internasjonalt. Roar Hei, og takk for fine tilbakemeldinger igjen! Med linje ut oppe i høyre hjørne tenker du da på den ufullstendige portalen som man ikke ser spissen av? Har lasta opp en versjon med alternativ crop, usikker på om jeg fikk med meg nøyaktig hva du mente. ;-; Endret 19. desember 2016 av Star Fox Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ikke så mye å klage på her, men ser linje ut i øvre venstre hjørne som godt kunne vært unngått. Krimskramset over portalen ved alteret kunne enkelt vært fjernet med beskjæring framfor kloning. Et kutt der du tar akkurat øverste del av spissen fjerner dette samtidig som at spenningen øker og du kan ta litt mindre av venstresiden for å få linjer og elementer vekk fra øvre venstre hjørnet. Ellers funker dette godt. Bare forslag fra min side så take it or leave it som det heter på internasjonalt. Roar Hei, og takk for fine tilbakemeldinger igjen! Med linje ut oppe i høyre hjørne tenker du da på den ufullstendige portalen som man ikke ser spissen av? Har lasta opp en versjon med alternativ crop, usikker på om jeg fikk med meg nøyaktig hva du mente. ;-; Omtrent som jeg tenkte, ja. Men hovedsaken er at korrigeringene gjør at du synes bildet ble bedre - IKKE for å tilfredsstille meg. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg