Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! Hva kjøper dere i julegave til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke jente riktignok, men for å komme med noen skal kunne komme med noen konkrete tips til deg, så burde du kanskje si litt mer kjæresten din.

Hvor lenge har dere vært sammen, hvor gammel er h*n, har h*n noen hobbyer eller interesser, budsjett, etc?

Slike opplysninger kan jo bety mye for hvilke forslag som vil hjelpe deg mest :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han får to hjemmelagde sparebokser som er øremerket med det han sparer til. Det er såkkart penger oppi, og begge deler er noe han ønsker seg. Fra ungene får han en treningsbag, siden han alltid bruker min.. Fra nissen får han en puls/aktivitetsklokke. Vi har blitt enige om å ikke kjøpe dyre gaver til hverandre I år. Derfor får han heller litt småting han trenger/ønsker seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi går mye tur og er ute, så han får en Fjellräven turbukse jeg var heldig og fant på tilbud, og så får han et gravert armbånd med koordinatene til der vi konkluderte med at vi var kjærester første gangen (fra wandererbracelets.com). Han er ikke en typisk armbåndtype, men jeg syns det var en fin idé og i verste fall kan jeg bruke det selv. Regner med han syns det er en morsom gave og satser på han blir litt rørt når han finner frem koordinatene og husker dagen :)

I fjor fikk han en god Leatherman + stilig canvasbelte til turbuksa.

Året før der.... måtte tenke litt, men verktøykasse fra Biltema, sånn til å ha i mekkegarasjen :)

Jeg pleier også å legge ved ca en side håndskrevet lite julebrev med noen koselige ord og tanker :p

Anonymous poster hash: 8d49f...b45
Lenke til kommentar

...og satser på han blir litt rørt når han finner frem koordinatene og husker dagen :)

Jeg skulle likt å vært flue på veggen om han ikke aner hva som skjedde på de koordinatene.

(Det høres ut som noe som kunne skjedd meg i hvert fall.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke jente riktignok, men for å komme med noen skal kunne komme med noen konkrete tips til deg, så burde du kanskje si litt mer kjæresten din.

Hvor lenge har dere vært sammen, hvor gammel er h*n, har h*n noen hobbyer eller interesser, budsjett, etc?

Slike opplysninger kan jo bety mye for hvilke forslag som vil hjelpe deg mest :)

Dette innlegget er ikke for at dere skal finne ut hva jeg skal kjøpe til han, trenger bare litt inspirasjon.

Men: budsjettet ligger på ca 1500kr, og vi har vært sammen i ett år. Han er 21?

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for behov eller opplevelse. Det er kjipt å få en gave man vet vil havne i skuffen og aldri bli brukt. Hør etter hva han snakker om, se etter hva han bruker og kan ha bruk for.

Jeg har tenkt på konsertbilletter til et band han digger, men med alle kostnadene som kommer med (fly/reise, hotell etc) så blir det dessverre altfor dyrt for meg... :/

Lenke til kommentar

Tommel opp for opplevelser hvis det skulle passe seg sånn! De fleste av oss har vel igrunn det meste vi trenger og vel så det, og for min egen del er tid og opplevelser sammen med de jeg er glad i alltid ønske nummer en!

Som du selv sier kan konsertbilletter medføre fly, overnatting og en del andre utgifter, men er det kanskje noe annet du tror han ville likt å få, som dere sammen kan gjøre?

Jeg er kjedelig i år, og gir min kjære klær. Men dette er noe jeg vet han trenger, og som jeg er sikker på at han setter pris på.

Lenke til kommentar

Samme som Sveern. Vi avtalte å ikke gi hverandre gaver, og heller spise en middag ute sammen på et fint sted

Bor på en liten plass, så det er begrenset hva det er å finne på av opplevelser. Vi har heller ingen fine restauranter her jeg bor.

Det å avtale å ikke kjøpe gave til hverandre er ikke aktuelt, i og med at han allerede har kjøpt gave til meg :tease:

Lenke til kommentar

Han får en tykk og god genser fra Stormberg siden han er mye ute i jobben sin, sokker, boksere, en kul t-skjorte, 2 LPer og Doctor Who-badehåndkle.

Han får i tillegg julestrømpe med Carl Barks-julehefte, 2 spesialøl og favorittsjokladen. default_icon_wink.gif

Gøy julegave :)

Vil helst unngå å kjøpe klær, i og med at han fikk dette ifjor. I tillegg til at han synes det er litt kjedelig :p

Lenke til kommentar

...og satser på han blir litt rørt når han finner frem koordinatene og husker dagen :)

Jeg skulle likt å vært flue på veggen om han ikke aner hva som skjedde på de koordinatene.

(Det høres ut som noe som kunne skjedd meg i hvert fall.)

(meg igjen her)

Haha! Vi er ikke sammen på julaften, så han slipper å bli kvalt av meg! Neida ;) . Men det er et sted han foreslo date og tok meg med en gang, og vi har bare vært der den ene gangen. Vi har vært sammen i 3,5 år og jeg er 100% sikker på at han skjønner greia :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...