Cozac Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har kommet over to steder (Geekcalender og Gameinformer.com) hvor utgivelsesdatoen til Baldur's Gate 3 er satt til 2.feb.2004. Dette kan ikke stemme, fordi da skulle jo BG 3 blitt annonsert på E3 - messa av Interplay. Saken er den at Interplay har gjort en skikkelig brøler da de mistet NWN til Atari, for i samme slengen ga de også rettighetene til å utgi BG til kun å gjelde for Atari - konsollen. Så da det nærmet seg slutten på utviklingen av BG3, innså de at at de ikke kunne utgi spillet for PC - plattformen på grunn av at de hadde gitt fra seg rettighetene til dette. Da de kontaktet Atari, så forlangte de en bråte penger for å gi dem rett til å utgi spillet, noe Interplay ikke har så alt for mye av akkurat nå. Så situasjonen er at Interplay har stoppet utviklingen av BG3 og lagt den på is. Vi får heller se frem mot utgivelsen av Fallout 3, når nå enn det blir. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Dette er ingen "nyhetsnotis". Flyttes til "generell diskusjon". Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Beklager, la ikke merke til at den havnet feil. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Uh, Baldur`s Gate serien er jo avsluttet med Throne of Bhaal. Hva skulle BG3 handlet om? Ville heller hatt ett NWN 2. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har hørt at BG3 er egentlig BG dark alliance 2... Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) BG3 bygget ikke videre på BG-serien. Det var en original historie, satt til "Dalelands of the Forgotten Realms". Endret 30. november 2003 av Cozac Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Blant annet forums.interplay.com. Husker ikke adressene til de andre plassene der jeg har lest om dette temaet. Prøv et søk på Google. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) EDIT: Ok trekker tilbakke min tidligere post. Her er lenken du tenker på tror jeg: http://forums.interplay.com/viewtopic.php?t=34911 Men det var jo forsåvidt gammelt nytt da. Endret 30. november 2003 av The DiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå