Rolf Kristensen Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Ekte Kunst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Kunstverket her er en performance-forestilling med de som skal synes og mene ting om verket i ufrivillig parodisk hovedrolle. :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hei Rolf. Et fint ekte kunst bilde og greit då at du blev inspirert av en ikke kunstner, ja en søppel kunst....fotograf God 4 advent ! M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Ja ja, hva skal man si? Skjønner meg ikke på slikt jeg.. Men fargepaletten var veldig fin Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ja, hvorfor ikke. Husker jeg for noen år siden så en oppsats med kopper og annet som man normalt har i kjøkkenskuffer og -skap. Den ble rost som god kunst av en såkalt skjønner. Dette er da i det minste et abstrakt bilde selv om det er satt sammen av fysiske effekter og ikke malt eller digitalt skapt. Roar Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Takker og bukker for de hyggelige tilbakemeldingene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg