Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, så den andre tråden din, vet ikke om skoleballet allerede har vært (noe som er fult mulig, isåfall, hvordan gikk det?) Dersom skoleballet er i romjula:

 

1.vet ikke hva jeg skal ha på meg.

 

Er ikke serlig glad i dressen min, den er svart med gråde striper nedover.

Funker det å bare gå i dressbukse og en hvit skjorte med slipps?

 

Hør med de andre i klassen din hva de eventuelt skal ha på seg, eventuelt hør med foreldrene dine om ikke de kan hjelpe deg med en ny dressjakke. Skjønner veldig godt at det er kjipt å gå med noe man ikke føler seg komfortabel i. Prøv ut litt forskjellig.

 

2. Smalltalk! Når du møter henne så si noe pent om noe det er åpenbart hun har brukt mye tid på. (Håret, antrekket, neglene... Dette er et must!) Spør om hun har det bra, om hun har lyst til å danse (rolig dans er det enkleste, eventuelt får du si til henne at du ikke kan danse, men at hvis du skal først skal gjøre det hadde det vært veldig hyggelig hvis hun ville gjøre det med deg. Også får man håpe på at hun syns det er søtt eller noe.)

 

Hvis du nesten aldri har snakket med henne er det genialt, for da har dere masse å snakke om. Hva driver hun med, hobbyer, hvilke venner har hun på skolen/ellers (kanskje dere har noen felles venner?), vis at du er interessert i å lære mere om henne. Og hvis hun går til venninnene sine litt så går du til kameratene dine, gå tilbake og spør om en dans eller noe senere hvis det tar for lang tid før hun kommer tilbake. Sier hun nei: ta hintet og heng med budsa dine så kommer hun nok tilbake og tar kontakt senere hvis hun er interessert.

Endret av Xenomorphis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...