Gå til innhold

Spørsmål/hjelp ifht mottatte venneforespørsler på Facebook

baggin

Anbefalte innlegg

Hei,

Har et spørsmål ifht Facebook. På FB hjelpesider, står det følgende:

Hvis du deaktiverer brukerkontoen din, skjer følgende:
  • Du kan aktivere på nytt når du ønsker.
  • Folk kan ikke se tidslinjen din eller søke etter deg.
  • Noe informasjon kan forbli synlig (f.eks. meldinger du har sendt).
  • Vi lagrer kontoinformasjonen din (f.eks. venner, interesser) i tilfelle du aktiverer på nytt.

Jeg skal av ulike grunner deaktivere kontoen min. Men jeg har en del mottatte venneforespørsler liggende, som jeg ikke har godtatt/ikke godtatt ennå. Hva skjer med disse ved en deaktivering? Blir de liggende der når jeg en dag evt. aktiverer kontoen igjen? Slik at jeg kan svare på de da? Eller vil de forsvinne ved deaktivering? Står jo i siste punktet over at kontoinformasjon blir lagret. Men er usikker på akkurat dette.

Er fullstendig noob på FB, så håper noen vet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såfremt de som har spurt deg ikke trekker tilbake forespørslene da, grunnet manglende respons fra deg. Men det har jo ikke du noen mulighet til å påvirke uansett, noen spør og angrer seg i etterkant.............

De vil ikke kunne trekke den tilbake når hannes profil er deaktivert. De vil ikke kunne se at profilen hannes noen gang har eksistert. Så forespørselen dukker opp hos begge parter når han aktiverer den igjen. 

Lenke til kommentar

Såfremt de som har spurt deg ikke trekker tilbake forespørslene da, grunnet manglende respons fra deg. Men det har jo ikke du noen mulighet til å påvirke uansett, noen spør og angrer seg i etterkant.............

De vil ikke kunne trekke den tilbake når hannes profil er deaktivert. De vil ikke kunne se at profilen hannes noen gang har eksistert. Så forespørselen dukker opp hos begge parter når han aktiverer den igjen. 

Om det da var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men jeg kom med en forespørsel til en slektning som det ikke var noen respons på, så fikk jeg greie på at h*n hadde deaktivert sin konto på Facebook. Jeg gikk da inn på mine forespørsler om vennskap til andre, og fjernet den forespørselen. Det var ikke et problem i det hele tatt, men det er et par år siden, mulig det fungerer annerledes i dag, det vet jeg ikke.......?

Lenke til kommentar

Ifht det siste du sier her - vil det da si at de plutselig får en venneforespørsel av meg også, når/hvis jeg aktiverer igjen?

Lenke til kommentar

Ifht det siste du sier her - vil det da si at de plutselig får en venneforespørsel av meg også, når/hvis jeg aktiverer igjen?

Nei, det sier jeg ikke. 

Alt blir som det er den dagen du aktiverer kontoen din. Når den er deaktivert, vil ikke andre kunne se profilen din, sende eller trekke tilbake forespørsler som allerede eksisterer. Alle forespørsler som eksisterer vil komme tilbake i det øyeblikket du aktiverer kontoen din igjen, men det blir ikke "nye". Så det kommer ikke varsel eller noe slikt om det er det du lurer på. 

Endret av Mr.Crypto
Lenke til kommentar

Nei, det sier jeg ikke. 

Alt blir som det er den dagen du aktiverer kontoen din. Når den er deaktivert, vil ikke andre kunne se profilen din, sende eller trekke tilbake forespørsler som allerede eksisterer. Alle forespørsler som eksisterer vil komme tilbake i det øyeblikket du aktiverer kontoen din igjen, men det blir ikke "nye". Så det kommer ikke varsel eller noe slikt om det er det du lurer på. 

Ok, skjønner :). Alt blir som det var akkurat i det øyeblikket som jeg deaktiverte,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...