ethomassen Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Morgengry i desember Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Veldig lekkert Elisabeth! Synes V2 ble best, men du kunne godt kuttet himmelen ned til 1/3 av bildet. 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Veldig lekkert Elisabeth! Synes V2 ble best, men du kunne godt kuttet himmelen ned til 1/3 av bildet. Takker-og God Jul Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Kommer akkurat fra et bilde der juleribba slapp unna i år - og så kommer jeg direkte til der pinnekjøttet også slapp unna. Jeg ville kutta vekk 60% av himmelen for å øke dybdefølelsen. men du behøver ikke være enig med meg. Nevner forøvrig at jeg liker himmelen i V2 best og nevner at det jo er mulig å øke kontrast og dempe lys bare på himmelen ved isolere den. Men sauene ble jo ikke mørkere enn at man jo ser dem i V2 også. Roar 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Kommer akkurat fra et bilde der juleribba slapp unna i år - og så kommer jeg direkte til der pinnekjøttet også slapp unna. Jeg ville kutta vekk 60% av himmelen for å øke dybdefølelsen. men du behøver ikke være enig med meg. Nevner forøvrig at jeg liker himmelen i V2 best og nevner at det jo er mulig å øke kontrast og dempe lys bare på himmelen ved isolere den. Men sauene ble jo ikke mørkere enn at man jo ser dem i V2 også. Roar TAKKER-Ja- ser det selv også. Ha en fin julehelg Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Fint lys og fint motiv. V2 med mest "trykk" i. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Fint lys og fint motiv. V2 med mest "trykk" i. Mvh Ragnar Takker- God Jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg