Gå til innhold

[PL] Manchester City - Arsenal

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pep satser offensivt her. Klarer vi å holde fokus defensivt så skal det være fullt mulig å utnytte hastigheten fremover og straffe City hardt.

Småfeil fra oss defensivt så tror jeg ikke City er nådige. Frykter de er mer på fra start enn Arsenal, slik at vi blir nødt å jakte utligning.

Lenke til kommentar

Se midtbanen til City...kun fernando med defensive fibre i kroppen, toure kan ikke løpe lenger. Burde bli autostrada igjennom der.

Yaya er også sterk defensivt. Midtbanen til Arsenal er jo ikke så mobil at det gjør noe, så han kommer nok unna med å løpe mindre enn tidligere.

Lenke til kommentar

Se midtbanen til City...kun fernando med defensive fibre i kroppen, toure kan ikke løpe lenger. Burde bli autostrada igjennom der.

Yaya er også sterk defensivt. Midtbanen til Arsenal er jo ikke så mobil at det gjør noe, så han kommer nok unna med å løpe mindre enn tidligere.

Yaya var sterk defensivt for mange, mange år siden. Tror vår midtbane blir å dominere i dag.

Lenke til kommentar

Yaya var sterk defensivt for mange, mange år siden. Tror vår midtbane blir å dominere i dag.
Vi får se. Lite som tyder på det egentlig. Barkley dominerte jo alene mot den samme midtbane konstellasjonen.

Men nå skal jeg holde kjeft til etter første omgang i alle fall, så slipper dere "syting" ;)

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Èn grunn til at jeg tror vi blir å tape denne kampen: Vi legger oss for høyt og satser offensivt. 

Spiller vi som Leicester, hvor vi legger oss bakpå og går for kontringer har vi en sjans. Hvis vi får City høyt opp på vår banehalvdel vil det være mange kontringsmuligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...