santacreed Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Jeg har hatt lyst til å kjøpe PS4 en stund nå, jeg har både PC og Xbone, men jeg ønsker PS4 kun for exclusives, de andre kjøper ejg på PC uansett. Det jeg lurer litt på er om jeg bør vente for at den går ned i pris, eller om dette er en god deal? PS4 slim 1TB Uncharted 4Lasto of us remastered Driveclub alt dette for 2699 kr. Er dette en god deal? Vet ikke så mye om hva PS4 og bundles har ligget på før EDIT: Eventulet spill som anbefales å kjøpe til / Headset (vil isåfall spille på PC skjerm så trenger lyd) ? Endret 18. desember 2016 av santacreed Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Med 3 spill faktisk. Er den ny eller brukt? Hvis den er ny så ser det ut som en bra deal. Billigste jeg har sett PS4 slim hittil var kr 2222 på et salg for litt siden, men det var for kun maskinen, uten noen spill. PS4 selger ennå godt så tviler prisen vil gå mye lavere enn det der med det første. Gode spill du får med også, så jeg synes absolutt det er verdt det. Endret 18. desember 2016 av Rider of Reason Lenke til kommentar
santacreed Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Med 3 spill faktisk. Er den ny eller brukt? Hvis den er ny så ser det ut som en bra deal. Billigste jeg har sett PS4 slim hittil var kr 2222 på et salg for litt siden, men det var for kun maskinen, uten noen spill. PS4 selger ennå godt så tviler prisen vil gå mye lavere enn det der med det første. Gode spill du får med også, så jeg synes absolutt det er verdt det. Ja spill og konsoll er helt nytt, takk for svar Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Det er ett bra kjøp, Uncharted 4 og TLOU remastered er jo noen mesterverk av no spill Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Er vel en av de bedre bundelsene som har vært til nå. Så jeg sier kjør på! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Veldig bra kjøp, 2 av de beste spillene som er også. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Jeg har hatt lyst til å kjøpe PS4 en stund nå, jeg har både PC og Xbone, men jeg ønsker PS4 kun for exclusives, de andre kjøper ejg på PC uansett. Det jeg lurer litt på er om jeg bør vente for at den går ned i pris, eller om dette er en god deal? PS4 slim 1TB Uncharted 4 Lasto of us remastered Driveclub alt dette for 2699 kr. Er dette en god deal? Vet ikke så mye om hva PS4 og bundles har ligget på før EDIT: Eventulet spill som anbefales å kjøpe til / Headset (vil isåfall spille på PC skjerm så trenger lyd) ? Det er en veldig god deal. Spesielt når du får med Last of Us Remaster. Et bra spill til PS3. Har ikke testet til PS4, men regner med det er et nivå bedre. Uncharted 4 er jo også bra. Vanligvis ville du betalt 500kr - 1000kr, bare for de to spillene. Konsollen, slim. Fint det. Selv har jeg originalen, som er rimelig stor. Men grunnen til at prisene nå går ned på original/slim er jo lanseringen av PS4 "pro". Så eneste vurderingen du trenger å gjøre er om du vil slå til på denne bra dealen du har nevnt, eller om du har behov for PS4 "pro". Skal du kjøpe et spill til vil jeg sterkt anbefale Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain. Hvis du ikke har spilt Uncharted tidligere bør du nok kjøpe Uncharted 1-2-3 bundle også! Endret 22. desember 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Dersom Pro ikkje er aktuelt så er det ein god pris for konsoll og dei spela. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Det ser ut til at de fleste "glemmer" å nevne Driveclub, som er et meget godt bilspill også.Så den bundle der, til den prisen med de spillene er ikke noe å stusse over.Du får noe av det beste til meget god pris.Kjøp med det samme sier jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå