Ique Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Over Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Ja, det må jeg si! Dette var et kreativt og veldig stilig bilde synes jeg Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Nå behøver du ikke å være enig med meg når jeg foreslår at du kutter vekk klædden som stikker inn fra øvre ramme og får bare stående diagonaler innover som vil øke dybdefølelsen i bildet. Nevner også at du godt kan ta beskjæringen under den lyse flekker i det store grå feltet og på den måten øke dybden ytterligere samtidig som du senker blikket mer ned mot den grorudalen du gjerne vil vise. Ved å se virkningen av forslagene kan du jo bare scrolle opp og dekke til. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Spennende komp og utsnitt. Flott lys i bildet. Som Roar ville jeg foretrekke kutt på topp. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg