Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Renovering... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Her velger jeg meg V5 som den beste selv om jeg ser en liten brun strek nede til høyre som burde vært fjernet. Grunnen til valget er elementer og/eller linjer ut i hjørner som får meg til å velge bort de andre. Nå er jo V4 symmetrisk nede så ikke så bastant der. På de tre andre ville heg tall beskjæringen litt innenfor Construct så det elementet gikk rent ut på venstre ramme med litt luft til hjørnet. Ser også tvilsomme linjer på motsatt side. Men nå er vel ikke andre like opphengt som meg i å få spenning ved å unngå hjørner? Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Her velger jeg meg V5 som den beste selv om jeg ser en liten brun strek nede til høyre som burde vært fjernet. Grunnen til valget er elementer og/eller linjer ut i hjørner som får meg til å velge bort de andre. Nå er jo V4 symmetrisk nede så ikke så bastant der. På de tre andre ville heg tall beskjæringen litt innenfor Construct så det elementet gikk rent ut på venstre ramme med litt luft til hjørnet. Ser også tvilsomme linjer på motsatt side. Men nå er vel ikke andre like opphengt som meg i å få spenning ved å unngå hjørner? Roar Hei Roar ! Taker for hyggelig . positiv og konstruktiv tilbakemelding . Skal prøve meg på de anbefalte beskjæringene og så får jeg se hva det ender opp med . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg