Moerk Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Panorama Skarstad tidlig høst 2016 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Muligens ørlite luting av horisonten mot høyre. Men ellers intet å bemerket til denne serien her i diverse utførelser i panoramaformat. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ok serie, men V5 blir for glorete for meg. V1 og V2 de som appellerer mest til meg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Muligens ørlite luting av horisonten mot høyre. Men ellers intet å bemerket til denne serien her i diverse utførelser i panoramaformat. Roar Jeg ser ikke bort fra at du kan ha rett i det. Roterte bildet med 0,20 grader mot klokka og da syntes det som om at det ble mer korrekt. Jeg må bare skjerpe meg. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Ok serie, men V5 blir for glorete for meg. V1 og V2 de som appellerer mest til meg. Mvh Ragnar Enig med deg - og kanskje burde jeg også dempet litt på HDR- effekten i Ver.2. For tiden leker jeg meg litt med mulighetene som ligger i et par programmer jeg har nylig lastet ned fra nettet. Noen effekter er sikkert mindre spiselig enn andre og det er derfor fint å få tilbakemelding på hva andre mener. Så takk for tilbakemelding. Jeg bør vel selv bli litt finkere til å kommentere andre sine bidrag. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg