Gå til innhold

Beste stedet å kjøpe spill på nettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så er Akers Mic RÅ dyre da! :thumbdown:

CDon er heller ikke noe å rope hurra for :sleep: (Min mening)

DVDStrax.no :thumbup: Har ikke handlet der men det er billig da :laugh: . Det eneste å utsette så langt er at det er bare PS2 og XBox der. :cry: .....

Opps... Svarte ikke på spm. ditt gitt.... :blush:

Hos CDon koster Icewind Dale !2! 359,- (Dyrt! :mad: )

men baldurs gate (Er ikke sikker på om det er 1 eller 2) koster rundt en hundrings der.

++++frakt (29,-) :wow::scared::thumbdown:

Endret av mg_martin
Lenke til kommentar

Se denne tråden, og spesielt posten min: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=170265

Baldur's Gate med ekspansjon kan du få fra Interact: http://www.interactcd.com/ (De er kjempegode. Fikk i løpet av litt over ei uke, samtidig som at prisen er kjempegod.)

Icewind dale er fortsatt ganske vanlig. Se litt på linkene. De finnes forresten fin boks som het Icewind Dale: Ultimate Collection, med begge spillene pluss ekspansjonen Heart of Winter til eneren. Bør kanskje kunne fåes for under to hundre kroner.

Dessuten kan alt kjøpes brukt. Se Game Trading Zone (kjempebra) og eBay.

Lenke til kommentar

Jeg MÅ anbefale www.zailor.no ! Har bare handlet der 2 ganger så langt etter at jeg fant butikken for et par uker siden, men hver gang har de sendt varene utrolig kjapt. Jeg bestilte f.eks. på søndag, fikk mail på mandag om at ordren var behandlet, og spillet lå i postkassa tirsdag... :w00t:

EDIT: Beklager, jeg overså at du etterspurte klassikere. Men jeg håper du vil legge denne webshop'en til favorittene uansett. Jeg betalte godt under 500,- med frakt for f.eks. SSX3 til PS2.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...