AfterGlow Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Touchjet Wave er nå klar for salg.Dette produktet forvandler TV-en din til et digert Android-nettbrett Lenke til kommentar
Ketil_H Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Første tanken som slo meg, etter at wowbølgen hadde lagt seg, var at jeg(og folk flest) er svært lite lysten til å stå foran tv-skjermen og trykke på den. Så kom svaret; "Det er ikke nødvendig å sitte rett foran TV-en for å bruke systemet, da det følger med en app som gjør at du kan bruke mobilen til å kontrollere enheten." ..og da faller jo litt av poenget med å ha en trykkfølsom tv-skjerm bort 9 Lenke til kommentar
xarum Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Første tanken som slo meg, etter at wowbølgen hadde lagt seg, var at jeg(og folk flest) er svært lite lysten til å stå foran tv-skjermen og trykke på den. Så kom svaret; "Det er ikke nødvendig å sitte rett foran TV-en for å bruke systemet, da det følger med en app som gjør at du kan bruke mobilen til å kontrollere enheten." ..og da faller jo litt av poenget med å ha en trykkfølsom tv-skjerm bort nå tviler jeg på at målet dems er å sørge for at hvert hus har sin egen touch-TV. nermere at hvis du har behov for en veldig stor touchskjerm så er dette et mye rimeligere alternativ. 1 Lenke til kommentar
Samok.no Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Minner meg mye om en Minix U1 Android boks som jeg bruker. Men jeg har aldri følt noe behov for å legge fra meg fjernkontrollen med tastatur eller mobilen, npr jeg bruker den som fjernkontroll. For å gå bort å sette masse fettmerker på TV skjermen Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Lenge siden TV skjermer hade glas foran panelen. Tviler på at en tv som brukes som touch screen vil leve saerlig lenge. Er nok best å sette på ett plexi glas foran TV'en men det ser nok ikke så kult ut. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Fungerer sensoren om man også legger TV-en ned flat som et bord? Så kan man spille brettspill dersom det er laget flerspillerversjoner av androidapp-spill. Lenke til kommentar
cengizyakici Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hei. Det jeg lurer på er om det er mulig å koble en pc og bruke tv som touch screen i sammen hengende med lightroom photoshop 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå