Syklofanten Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Er det legitimt å protestere hvis man ikke liker kandidaten som har vunnet? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Trenger du virkelig å få bekreftet fra andre at det er greit å protestere? Selvfølgelig er det legitimt og mange vil si at borgerne i et demokrati er pliktige til å protestere. Protestering og demonstrasjoner er en viktig del av et demokrati visstnok. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Er det noen gang legitimt å protestere mot resultatet av et demokratisk valg? Ja alltid, uansett hvem som vinner så taper du 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Om det å protestere menes å bruke sin ytringsfrihet så er det en selvfølge. Mens å aktiv jobbe imot som i å undergrave valgresultat vil jeg si er en form for illegitim protest. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Om det å protestere menes å bruke sin ytringsfrihet så er det en selvfølge. Mens å aktiv jobbe imot som i å undergrave valgresultat vil jeg si er en form for illegitim protest. Medmindre vinneren heter Donald? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Om det å protestere menes å bruke sin ytringsfrihet så er det en selvfølge. Mens å aktiv jobbe imot som i å undergrave valgresultat vil jeg si er en form for illegitim protest. Medmindre vinneren heter Donald? Klart dette fordrer ett legitimt valgresultat hvor det ikke er avdekket abnormaliteter. Det Amerikanske valget må man selvfølgelig gå i sømmene, valgsystemet oppfordrer til uærlig spill og derfor legitimerer det også en gravende journalistikk som har mulighet til å avsløre nettopp dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå