Gjest medlem-329093 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Plutselig står det "tilgang nektet, kontakt banken" når jeg prøver å se mine aktive avtalegiroer. Det funket jo for femten minutter siden. E-faktura får jeg fortsatt se. Noen tips? Har skrevet til banken men det er jo helg... Er så nervøs for at det skal bli noe kødd med betalingene mine, vil ikke ha betalingsanmerkninger pga. "glemt betalt" betalingsavtale. Mens jeg er inne på det, jeg får regning to ganger i måneden fra coop kredittkortet mitt, og de slenger på 45 kroner hver gang for papirfaktura, hvordan får jeg det på epost eller efaktura/avtalegiro? Jeg bruker nå kredittkort til å handle dagligvarer osv. og så betaler jeg inn før det blir renter på det. Så har jeg pengene mine på sparekonto med 1,8% rente og overfører derfra til brukskonto når jeg skal betale kredittkortregningen eller når noe ligger til forfall veldig snart. Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Du får ikke noe anmerkning fordi du er noen dager for sein. Vent til du får svar fra banken din, det kan hende de har tekniske problemer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Du får ikke noe anmerkning fordi du er noen dager for sein. Vent til du får svar fra banken din, det kan hende de har tekniske problemer. Ok takk for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Om du har oppretta avtalegiro og den er riktig, så vil det bli trekt utan at du gjer noko manuelt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg ville gå igjennom avtalegiroene mine for å slette gamle som jeg ikke er kunde hos lenger. Fant ihvertfall ut at jeg ikke betaler på noe som jeg har avsluttet kundeforholdet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå