Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jeg får ikke tilgang til mine avtalegiroer i nettbanken, funket for 15 minutter siden.

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Plutselig står det "tilgang nektet, kontakt banken" når jeg prøver å se mine aktive avtalegiroer. Det funket jo for femten minutter siden. E-faktura får jeg fortsatt se. Noen tips? Har skrevet til banken men det er jo helg... Er så nervøs for at det skal bli noe kødd med betalingene mine, vil ikke ha betalingsanmerkninger pga. "glemt betalt" betalingsavtale.

Mens jeg er inne på det, jeg får regning to ganger i måneden fra coop kredittkortet mitt, og de slenger på 45 kroner hver gang for papirfaktura, hvordan får jeg det på epost eller efaktura/avtalegiro? Jeg bruker nå kredittkort til å handle dagligvarer osv. og så betaler jeg inn før det blir renter på det. Så har jeg pengene mine på sparekonto med 1,8% rente og overfører derfra til brukskonto når jeg skal betale kredittkortregningen eller når noe ligger til forfall veldig snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Du får ikke noe anmerkning fordi du er noen dager for sein. Vent til du får svar fra banken din, det kan hende de har tekniske problemer. 

Ok takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg ville gå igjennom avtalegiroene mine for å slette gamle som jeg ikke er kunde hos lenger. Fant ihvertfall ut at jeg ikke betaler på noe som jeg har avsluttet kundeforholdet med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...