hasoere Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Etter å ha gitt opp 17" LCD (kjøpte en hyundai L70A som i mine øyne er crap), så tenker jeg nå kjøpe en 19" CRT istedet. Jeg har lyst på en skjerm som ikke er hvit, og da blir det fort litt begrensninger.. Men jeg fant denne på IT-butikken: IBM G97/19" TRT .26 85kHz TCO99 black. Link til produsent: http://commerce.www.ibm.com/cgi-bin/ncomme...=840&lang=en_US Er det noen som har positive/negative erfaringer omkring denne? Den koster kr 4.141 på itbutikken.no -Håvard Lenke til kommentar
Terabyte Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Når det gjelder skjermer fra IBM, kan du trygt kjøpe dem! Har kun hatt god erfaring med dem. Har selv en 19" fra Targa (den er dog hvit) og er svært fornøyd med den skjermstørrelsen. Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 IBM skjermer er helt OK, er vel det eneste IBM har som er faktisk fungerer bra hehe! Har selv Targa Lenke til kommentar
Ash Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg har kun positive erfaringer med IBM sine skjermer. Så jeg kan vel påstå at de er stortsett bra. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå