Pliscin Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Jøss. Har Grandiosa drept familien til fleire folk her inne eller kva? Drepte bestefaren min faktisk, han fikk kreft pga grandis. Min også, han ble slått ihjel med en frossen grandis på vei hjem fra butikken. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Hvis du sparker 500 ansatte for at Statoil skal overleve, er du en tyrann. Hvis du tar en celluloseplate, legger på svinekjøtt som er kommet i retur fra Prix og dekker med gamle osteskorper, da er du en gründer og blir årets mann i Dagens Næringsliv. Antar at det var et kreativt utspill, men dersom det er Grandiosa du sikter til så er det faktisk storfekjøtt med soyaprotein som fyllstoff. Endret 17. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Mulig at du ikke har element under ovnsrommet? kan være det er greia.. den ser ut som noe billige greier Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Jeg tar den midt i forvarmet ovn 230-240 grader i 12-13 minutter. Godt med rømme og tabasco.. enda bedre med denne men seriøst OP det høres ut som du mangler varmeelement i bunnen av ovenen din Endret 20. desember 2016 av Mato 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Den originale grandiosaen er nødmat, men de nye utgavene er ikke så verst (Helmax etc) Lenge siden sist nå, men jeg mener at jeg brukte å sette de på ei rist midt i ovnen, med bakepapir mellom rist og pizza Mine pizzaer blir alltid perfekt, i forhold til kvaliteten på det en putter inn Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Husker første gangen jeg skulle varme meg en Grandiosa når jeg hadde flyttet for meg selv. Han jeg ringte for hjelp holdt på å daue av latter når vi etter mye frem å tilbake over telefonen fant ut at jeg hadde lagt den i helt nederste rom på komfyren... 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 13 minutter, 230 grader på rist. Fest en gopro til stekeovnen også kan du se livefeeden på ett nettbrett i ett annet rom. Da slipper du å gå en unødvendig gang til kjøkkenet. Funker Lenke til kommentar
valentino Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg hiver grandisen i micro med crisp funksjon i 11 minutter. Jeg får sprø bunn og fin farge på toppen. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg hiver grandisen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Prøvd å tatt grandiosaen ut av pakken? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Prøvd å ta av plasten? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Prøvd å satt den inn i ovnen? 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Step 1. Ta den ut av esken. Putt esken i pappinnsamling.Step 2. Ta den ut av plasten. Putt plasten i plastinnsamling (blå pose).Step 3. Kast grandisen i biogjenvinning (grønn pose).Step 4. Kjøp en ekte italiensk pizza eller lag en selv. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 setter ovenen på 225, nederste rille, 15 minutt. Ender opp med gyldenbrun ost, og en blaut slapp bunn.. hva er det jeg gjør feil? Feilen du gjer er at du ikkje følger anvisninga på emballasjen. Med mindre du brukar eit anna steikeprogram enn over og undervarme så bør pizzaen stå midt i ovnen. Om du ender opp med at pizzaen er har perfekt topping men uferdig botn så bruker du for høg varme på toppen eller for lav varme på botnen. Du kan stille til dette med å endre plassering i ovnen, endre steikeprogram eller ved å endre temperatur. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Step 1. Ta den ut av esken. Putt esken i pappinnsamling. Step 2. Ta den ut av plasten. Putt plasten i plastinnsamling (blå pose). Step 3. Kast grandisen i biogjenvinning (grønn pose). Step 4. Kjøp en ekte italiensk pizza eller lag en selv. Har hverken grønn eller blå pose Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Husker første gangen jeg skulle varme meg en Grandiosa når jeg hadde flyttet for meg selv. Han jeg ringte for hjelp holdt på å daue av latter når vi etter mye frem å tilbake over telefonen fant ut at jeg hadde lagt den i helt nederste rom på komfyren... help-desc fyren var ikke eneste som lo merka du ikke at det ikke luktet pizza? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 setter ovenen på 225, nederste rille, 15 minutt. Ender opp med gyldenbrun ost, og en blaut slapp bunn.. hva er det jeg gjør feil? Feilen du gjer er at du ikkje følger anvisninga på emballasjen. Med mindre du brukar eit anna steikeprogram enn over og undervarme så bør pizzaen stå midt i ovnen. Om du ender opp med at pizzaen er har perfekt topping men uferdig botn så bruker du for høg varme på toppen eller for lav varme på botnen. Du kan stille til dette med å endre plassering i ovnen, endre steikeprogram eller ved å endre temperatur. ok, takk. Skal forsøke å sette den midt i ovnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå