AfterGlow Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Facebook med enda flere Snapchat-aktige funksjoner.Nå kan du ha det mye mer moro med kamerafunksjonen i Messenger Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Vet ikke om jeg synes snapchat er så mye å herme etter, teknisk er det en ganske ræva app i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Vet ikke om jeg synes snapchat er så mye å herme etter, teknisk er det en ganske ræva app i mine øyne. AtW Hvis målet er en ræva app så er vel ikke facebook messenger langt bak snapchat. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Vet ikke om jeg synes snapchat er så mye å herme etter, teknisk er det en ganske ræva app i mine øyne. AtW Som en som ikke bruker snapchat for ofte fremstår det tekniske som greit men UI er helt komplett uforståelig. Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Vet ikke om jeg synes snapchat er så mye å herme etter, teknisk er det en ganske ræva app i mine øyne. AtW Ansiktgjenkjenningen er ganske imponerende faktisk Lenke til kommentar
Sebastiana Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Vet ikke om jeg synes snapchat er så mye å herme etter, teknisk er det en ganske ræva app i mine øyne. AtW Ansiktgjenkjenningen er ganske imponerende faktisk Bra ansikt å gjenkjenning gjør ikke IP X verdt 12k+ Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Snapchat brukes mest av tenåringer. Så hva er det vi forventer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg