Gå til innhold

Slå av samtale venter - Hello


Anbefalte innlegg

Har abonnement hos Hello og får ikke slått av samtale venter på noen telefoner jeg forsøker og bruke sim-kortet på.

 

Hello sier det er feil på alle mine telefoner og at de ikke kan hjelpe.

 

Andre med Hello-abonnement som har problemer med dette?

 

Jeg ser for meg at de har deaktivert muligheten for å slå av tjenesten slik at man heller skal ringe tilbake enn at motparten får opptattsignal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Kode er #43#

Jeg vet ikke hva som er tilfelle med Hello eller andre operatører som bruker Telenors nett, men kan nevne at vi har Telenor på jobben. Her har Telenor lagt inn sperre mot at sluttbruker kan endre på viderekobling og samtale venter.

Lenke til kommentar

Kode er #43#

Jeg vet ikke hva som er tilfelle med Hello eller andre operatører som bruker Telenors nett, men kan nevne at vi har Telenor på jobben. Her har Telenor lagt inn sperre mot at sluttbruker kan endre på viderekobling og samtale venter.

 

Ja, det er tydelig at det ligger en sperre på siden det ikke virker på noen telefoner.

 

Hello påstår noe annet og at de ikke kan hjelpe. Samt at denne operatørtjenesten ikke er en operatørtjeneste men ligger i selve telefonen. De har foreslått at jeg kjøper ny telefon selv om jeg allerede har forsøkt fire forskjellige telefoner.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...