AfterGlow Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 GoPro lanserer stabiliseringsgrepet Karma Grip i Norge.Denne gir deg fjellstø GoPro-video under tøffe forhold Lenke til kommentar
tek123 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Tiljengelig i norge fra idag?? Ja vis meg den norske nettbutikken som har denne så tror jeg på julenissen igjen? Lenke til kommentar
ipi Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Vil argumentere for at FlowMotion tilbyr et objektivt sett bedre produkt med sin lansering på Kickstarter. Dobbelt så god batteritid, halvparten av prisen, etc. https://www.kickstarter.com/projects/1003718989/flowmotion-smartphone-stabilizer-the-end-of-shaky 1 Lenke til kommentar
tek123 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Når den er oppgitt til kr 3199 på gopro sine sider. Er det prisen jeg betaler når jeg henter den ut evt på postkontor eller kommer det mere avgift i tillegg?? Noen som vet/har handlet på gopro.com sine sider? Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 LItt gammeldags å måtte ha et eget kamera for å filme det en holder på med når det finnes lass av gode kameramobiler som er vanntette. Osmo mobile fra DJI er mye smartere og den funker med absolutt alle mobiler. Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Hva med å få den inn i prisguiden, når dere lager en artikkel om produktet? Vil gjerne ha varsel når det kommer på lager..... Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Når den er oppgitt til kr 3199 på gopro sine sider. Er det prisen jeg betaler når jeg henter den ut evt på postkontor eller kommer det mere avgift i tillegg?? Noen som vet/har handlet på gopro.com sine sider? Prisene skal være inkludert moms.. Lenke til kommentar
tek123 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Når den er oppgitt til kr 3199 på gopro sine sider. Er det prisen jeg betaler når jeg henter den ut evt på postkontor eller kommer det mere avgift i tillegg?? Noen som vet/har handlet på gopro.com sine sider? Prisene skal være inkludert moms.. Takk for svar. Vet at moms er inkludert, men usikker på om frakt+toll og moms på frakt i norge bla bla ... Har sjekket endel men ingen kan gi et eksagt svar på hva blir totale pris på denne blir når jeg har varen i hånda? Mener og tror at en gang måtte jeg betale moms på frakt innenlands til dhl som frakta varen i norge. Da ble varen dyrere enn hvis kjøpt i norge? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Når den er oppgitt til kr 3199 på gopro sine sider. Er det prisen jeg betaler når jeg henter den ut evt på postkontor eller kommer det mere avgift i tillegg?? Noen som vet/har handlet på gopro.com sine sider?Prisene skal være inkludert moms..Takk for svar. Vet at moms er inkludert, men usikker på om frakt+toll og moms på frakt i norge bla bla ...Har sjekket endel men ingen kan gi et eksagt svar på hva blir totale pris på denne blir når jeg har varen i hånda? Mener og tror at en gang måtte jeg betale moms på frakt innenlands til dhl som frakta varen i norge. Da ble varen dyrere enn hvis kjøpt i norge Prisen er inkludert moms og frakt, det kommer ikke noe i tillegg... https://gopro.com/help/articles/Block/Customer-Responsibility-for-Import-Duty-VAT-or-Other-Taxes-Outside-of-the-US Endret 17. desember 2016 av troutmaster 1 Lenke til kommentar
tek123 Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hva med å få den inn i prisguiden, når dere lager en artikkel om produktet? Vil gjerne ha varsel når det kommer på lager..... Har dukket opp på prisguide nå, kan bli varslet når produktet får pris i første omgang iallefall Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 LItt gammeldags å måtte ha et eget kamera for å filme det en holder på med når det finnes lass av gode kameramobiler som er vanntette. Osmo mobile fra DJI er mye smartere og den funker med absolutt alle mobiler. Jajaja så gi beng i å kjøpe da? Løp rundt med mobilen din du, så la oss andre få ta kvalitets filmer med gopro/action kameraer Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Når den er oppgitt til kr 3199 på gopro sine sider. Er det prisen jeg betaler når jeg henter den ut evt på postkontor eller kommer det mere avgift i tillegg?? Noen som vet/har handlet på gopro.com sine sider? Funker veldig fint å handle derfra, null problem Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Har blitt litt lei av å vente på denne. Har bestilt en Feiyu Tech G5. Tiden vil vise om jeg angrer på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå