Gå til innhold

Nokia 6600 og Bluetooth

danibjor

Anbefalte innlegg

Hei

Har en Nokia 6600 og en MTU Bluetooth USB Dongle

Har noen fått Nokia PC Suite til å virke med denne kombinasjonen? Får litt kontakt med telefonen gjennom programmvaren som følger med BT adapteret, men det er alt.

Får ikke kontakt mellom Nokia'n og PC Suite, og får heller ikke til å buke internett oppkoblinga til PC'en for å surfe på nettet/sjekke epost/msn osv...

Noen som kan hjelpe?

Daniel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg får sendt filer mellom nokia'n og pc'en, samt Nokia PC Suite funker fint. Men jeg får ikke til å bruke internetttilkoblingen til pc'en fra mobilen. Finner ikke ut hvordan jeg setter opp mobilen, eventuelt om det er noe mere jeg må gjøre på pc'en

Jeg er bestandig oppkoblet mot internett på denne maskina gjennom lokalnettet, så jeg har ikke noe modem/isdn kort/adsl modem koblet til. Vet ikke om dette kan ha noe å si?

Daniel.

Endret av Liquified
Lenke til kommentar

Hei

Skulle kansje nevne det. Det Bluetooth adapteret jeg hadde først fungerte ikke i det hele tatt. Har levert det tilbake og kjøpt meg denneistedenfor.

Det var litt kødd med den til å begynne med, men nå fungerer alt som det skal -- uten deling av nettverket's internettilgang. Har lest på dette forumet, på unlock.no og andre forum i utlandet, men ingen av tipsene fungerer. Har intrykk av at det bare fungerer på 7650 og 3650, og folk forventer at det skal fungere på 6600 siden det også er en series 60 telefon.

Kan noen som har en 6600 og klarer å surfe internett med datamaskinens internett oppkobling, der dem får internett gjennom LAN'et, bekrefte at dem faktisk har klart det? Begynner snart å miste alt håp om at dette går... Det er lite interesangt og surfe 'tunge' websider over GPRS og betale telenor hauger med kontanter for det, når man er på jobb/hjemme og har internett tilgang fra før.

Daniel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...