6 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Hei godtfolk? Har et lite problem med min stasjobære pc. Igår funket alt som det skulle, men idag så klarte ikke pcen å finne noen nettverk. Jeg har innbygd trådløst nett som jeg fikk fra komplett.no. Så jeg har prøvd å reinstalere den enheten og installert igjen, men dette funket ikke. Mitt nettverks ikon ser ut som en datamaskin med et lite rødt og hvit kryss over det. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Fungerer andre enheter på nettverket? Lenke til kommentar
6 Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Ja, det er bare denne pcen som ikke finner noe. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Har du avinstallert driveren til WiFi og forsøkt å installere nyeste fra produsentens side? Har du mulighet til å teste om den fungerer på kablet nett? Lenke til kommentar
6 Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Nei det har jeg vel ikke, jeg har noe som heter wireless N PCI-E adapter. Den har jeg avinstallert og installert igjen. Utenom det har jeg ikke gjort noe. Har veldig lite peiling på slikt ser du. Lenke til kommentar
6 Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Har ikke prøvd med kabel heller, det har jeg ikke liggende hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå