Thoto79 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Bra link Ugla. Til Thoto79. Jeg bryr meg ikke om hvor han egentlig kommer fra, men at de kjører et falskspill uten like er det jeg reagerer på. Disse folka gjør hva det skal være for å holde på makta og krigsforbrytere, folkeforbrytere er det de er. Helt sikker på hvorfor de velger å forfalske det meste av bakgrunnspapirer på en president er ikke enkelt, men de har nok sine grunner. Få inn rett skapning fra blodslinjer eller en som er ferdig programmert, hva vet jeg. Jeg må nesten svare: Hehe, du tror faktisk han/de har rent mel i posen? Jeg bare sitter igjen undrenes hvordan dette kan være viktig eller godt for noe? Det første som slår meg er at du kaster bort tia di (og nå også litt av min). Så let it go, det mer en nok å ta tak i her as we speak som jo er langt mer alvorlig og relevant enn dette her noen gang kan bli. Man må omstokke prioriteringene sine og fokusere litt på det som nå foregår. 1 Lenke til kommentar
clink Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Bra link Ugla. Til Thoto79. Jeg bryr meg ikke om hvor han egentlig kommer fra, men at de kjører et falskspill uten like er det jeg reagerer på. Disse folka gjør hva det skal være for å holde på makta og krigsforbrytere, folkeforbrytere er det de er. Helt sikker på hvorfor de velger å forfalske det meste av bakgrunnspapirer på en president er ikke enkelt, men de har nok sine grunner. Få inn rett skapning fra blodslinjer eller en som er ferdig programmert, hva vet jeg. Jeg må nesten svare: Hehe, du tror faktisk han/de har rent mel i posen? Jeg bare sitter igjen undrenes hvordan dette kan være viktig eller godt for noe? Det første som slår meg er at du kaster bort tia di (og nå også litt av min). Så let it go, det mer en nok å ta tak i her as we speak som jo er langt mer alvorlig og relevant enn dette her noen gang kan bli. Man må omstokke prioriteringene sine og fokusere litt på det som nå foregår. Tar dessverre ikke skylda for at du mener å kaste bort tida på tråder jeg skriver i. Klart det er viktig å få frem de kriminelle sidene av en president og et system som nettopp har blitt vraket. Hvorfor i all verden skal man ikke grave i historie for å finne sannheten. Et falskt president-system er intet unntak. Verdens mest kjente menneske med falsk navn, fødselsattest og bakgrunn. "Nei, se en annen vei dere...." Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hva ønsker du å oppnå med informasjonen om det faktisk stemmer at navnet og fødselsattesten til Obama ble konstruert til å passe valget eller whatnot? Synes du det bør få konsekvenser for Obama nå etter hans 8 år? Hvordan endrer denne informasjonen (om den er reel) på personen eller handlingene som personen har begått, eller vedkommende som det amerikanske folk stemte frem? Ordene, handlingene, talene og personen er vel akkurat den samme om han heter Obama eller Jackson, om han er født på Hawaii, Norge eller India? Verden har blitt kjent med han gjennom 8 år samt valg perioden. Denne personen er Obama samme hva du måtte ønske å kalle ham eller hvor han ble født. Igjen, hvilken nytteverdi har denne konspirasjonen om den er reel? 1 Lenke til kommentar
clink Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Hva ønsker du å oppnå med informasjonen om det faktisk stemmer at navnet og fødselsattesten til Obama ble konstruert til å passe valget eller whatnot? Synes du det bør få konsekvenser for Obama nå etter hans 8 år? Hvordan endrer denne informasjonen (om den er reel) på personen eller handlingene som personen har begått, eller vedkommende som det amerikanske folk stemte frem? Ordene, handlingene, talene og personen er vel akkurat den samme om han heter Obama eller Jackson, om han er født på Hawaii, Norge eller India? Verden har blitt kjent med han gjennom 8 år samt valg perioden. Denne personen er Obama samme hva du måtte ønske å kalle ham eller hvor han ble født. Igjen, hvilken nytteverdi har denne konspirasjonen om den er reel? Det vil jo fortelle noe om hele systemet som forleder folket med en falsk president. Hva han som president har sagt og gjort kan så klart ikke forandres - ingen hevder det regner jeg med. Men det han har sagt og gjort vil jo kunne settes i annet lys. Og er det greit at de kjører frem en president med falske papirer. Så klart ikke. Hva er motivet? Hvorfor gjør de dette? At du mener det er et uinteressant tema høres merkelig ut. Endret 22. februar 2017 av clink 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva ønsker du å oppnå med informasjonen om det faktisk stemmer at navnet og fødselsattesten til Obama ble konstruert til å passe valget eller whatnot? Synes du det bør få konsekvenser for Obama nå etter hans 8 år? Hvordan endrer denne informasjonen (om den er reel) på personen eller handlingene som personen har begått, eller vedkommende som det amerikanske folk stemte frem? Ordene, handlingene, talene og personen er vel akkurat den samme om han heter Obama eller Jackson, om han er født på Hawaii, Norge eller India? Verden har blitt kjent med han gjennom 8 år samt valg perioden. Denne personen er Obama samme hva du måtte ønske å kalle ham eller hvor han ble født. Igjen, hvilken nytteverdi har denne konspirasjonen om den er reel? Det vil jo fortelle noe om hele systemet som forleder folket med en falsk president. Hva han som president har sagt og gjort kan så klart ikke forandres - ingen hevder det regner jeg med. Men det han har sagt og gjort vil jo kunne settes i annet lys. Og er det greit at de kjører frem en president med falske papirer. Så klart ikke. Hva er motivet? Hvorfor gjør de dette? At du mener det er et uinteressant tema høres merkelig ut. Det blir kanskje litt viktigere å undersøke den sittende president. Hans mor var innvandrer også, og han vil ikke at folk ser på hans skatter og arkiver. Har du sett på fødselsattesten også? Litt mistenkelig at hans mor var innvandrer og han er glad i Putin.... Bør undersøkes nærmere... 1 Lenke til kommentar
clink Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva ønsker du å oppnå med informasjonen om det faktisk stemmer at navnet og fødselsattesten til Obama ble konstruert til å passe valget eller whatnot? Synes du det bør få konsekvenser for Obama nå etter hans 8 år? Hvordan endrer denne informasjonen (om den er reel) på personen eller handlingene som personen har begått, eller vedkommende som det amerikanske folk stemte frem? Ordene, handlingene, talene og personen er vel akkurat den samme om han heter Obama eller Jackson, om han er født på Hawaii, Norge eller India? Verden har blitt kjent med han gjennom 8 år samt valg perioden. Denne personen er Obama samme hva du måtte ønske å kalle ham eller hvor han ble født. Igjen, hvilken nytteverdi har denne konspirasjonen om den er reel? Det vil jo fortelle noe om hele systemet som forleder folket med en falsk president. Hva han som president har sagt og gjort kan så klart ikke forandres - ingen hevder det regner jeg med. Men det han har sagt og gjort vil jo kunne settes i annet lys. Og er det greit at de kjører frem en president med falske papirer. Så klart ikke. Hva er motivet? Hvorfor gjør de dette? At du mener det er et uinteressant tema høres merkelig ut. Det blir kanskje litt viktigere å undersøke den sittende president. Hans mor var innvandrer også, og han vil ikke at folk ser på hans skatter og arkiver. Har du sett på fødselsattesten også? Litt mistenkelig at hans mor var innvandrer og han er glad i Putin.... Bør undersøkes nærmere... Grav gjerne i Trumps fortid og papirer. Ingen grunn til at han skal slippe unna det, men det ser ut som han i stor grad er på folkets side i mange saker - et helt annet nivå enn han banditten før ham, som er et eneste stort "fraud" m/ familie. Trump ser ut til å gjøre en del bra, en del ikke bra, men han kan så klart ha falsk fasade han og. Skal vi ta en ting ad gangen? Å frikjenne Obama og systemet han var (er?) en del av blir vanskelig. Saken med den dokumentert falske fødselsattesten og omfattende svindel med social security-papirer blir veldig vanskelig å renvaske seg fra. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hvem eller hva er systemet? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Det blir kanskje litt viktigere å undersøke den sittende president. Hans mor var innvandrer også, og han vil ikke at folk ser på hans skatter og arkiver. Har du sett på fødselsattesten også? Litt mistenkelig at hans mor var innvandrer og han er glad i Putin.... Bør undersøkes nærmere... Grav gjerne i Trumps fortid og papirer. Ingen grunn til at han skal slippe unna det, men det ser ut som han i stor grad er på folkets side i mange saker - et helt annet nivå enn han banditten før ham, som er et eneste stort "fraud" m/ familie. Banditten Obama... hehe, du får unnskylde om jeg ikke holder pusten i påvente av denne "etterforskningen". 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva ønsker du å oppnå med informasjonen om det faktisk stemmer at navnet og fødselsattesten til Obama ble konstruert til å passe valget eller whatnot? Synes du det bør få konsekvenser for Obama nå etter hans 8 år? Hvordan endrer denne informasjonen (om den er reel) på personen eller handlingene som personen har begått, eller vedkommende som det amerikanske folk stemte frem? Ordene, handlingene, talene og personen er vel akkurat den samme om han heter Obama eller Jackson, om han er født på Hawaii, Norge eller India? Verden har blitt kjent med han gjennom 8 år samt valg perioden. Denne personen er Obama samme hva du måtte ønske å kalle ham eller hvor han ble født. Igjen, hvilken nytteverdi har denne konspirasjonen om den er reel? Det vil jo fortelle noe om hele systemet som forleder folket med en falsk president. Hva han som president har sagt og gjort kan så klart ikke forandres - ingen hevder det regner jeg med. Men det han har sagt og gjort vil jo kunne settes i annet lys. Og er det greit at de kjører frem en president med falske papirer. Så klart ikke. Hva er motivet? Hvorfor gjør de dette? At du mener det er et uinteressant tema høres merkelig ut. Det blir kanskje litt viktigere å undersøke den sittende president. Hans mor var innvandrer også, og han vil ikke at folk ser på hans skatter og arkiver. Har du sett på fødselsattesten også? Litt mistenkelig at hans mor var innvandrer og han er glad i Putin.... Bør undersøkes nærmere... Grav gjerne i Trumps fortid og papirer. Ingen grunn til at han skal slippe unna det, men det ser ut som han i stor grad er på folkets side i mange saker - et helt annet nivå enn han banditten før ham, som er et eneste stort "fraud" m/ familie. Trump ser ut til å gjøre en del bra, en del ikke bra, men han kan så klart ha falsk fasade han og. Skal vi ta en ting ad gangen? Å frikjenne Obama og systemet han var (er?) en del av blir vanskelig. Saken med den dokumentert falske fødselsattesten og omfattende svindel med social security-papirer blir veldig vanskelig å renvaske seg fra. Hva har presidentens prestasjoner å gjøre med noe? Er ikke det konspirasjonen som er viktigste å vite? Litt hykleri, du som vil undersøke en som ikke er president og ikke kan skade verden? Du minner meg om Nixon fans- han gjorde mye bra, så det er best å ignore Watergate. Lenke til kommentar
clink Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva har presidentens prestasjoner å gjøre med noe? Er ikke det konspirasjonen som er viktigste å vite? Litt hykleri, du som vil undersøke en som ikke er president og ikke kan skade verden? Du minner meg om Nixon fans- han gjorde mye bra, så det er best å ignore Watergate. Du må gjerne gi blaffen i nylig avgåtte president Obamas kriminelle grep for min del, men heldigvis er det folk som bryr seg om dette likevel. Når presidenten og det hvite hus bevisst bedrar folket, med stor innsats, så skal folk få greie på det. Obama Forged Birth Certificate! Summary (Carl Gallups, JAN 2017) https://youtu.be/_Bg9Ta9Q8pI?t=582 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva har presidentens prestasjoner å gjøre med noe? Er ikke det konspirasjonen som er viktigste å vite? Litt hykleri, du som vil undersøke en som ikke er president og ikke kan skade verden? Du minner meg om Nixon fans- han gjorde mye bra, så det er best å ignore Watergate. Du må gjerne gi blaffen i nylig avgåtte president Obamas kriminelle grep for min del, men heldigvis er det folk som bryr seg om dette likevel. Når presidenten og det hvite hus bevisst bedrar folket, med stor innsats, så skal folk få greie på det. Obama Forged Birth Certificate! Summary (Carl Gallups, JAN 2017) https://youtu.be/_Bg9Ta9Q8pI?t=582 Så du bryr deg ikke om konspirasjoner med presidenter du er glad i, bare de du hater? Korrupsjon er ok så lenge korrupsjonen fører til de ønskede målene? Hvis Trumps sjefen er egentlig Putin, det er helt OK? Er ikke det uærlige? Lenke til kommentar
clink Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Hva har presidentens prestasjoner å gjøre med noe? Er ikke det konspirasjonen som er viktigste å vite? Litt hykleri, du som vil undersøke en som ikke er president og ikke kan skade verden? Du minner meg om Nixon fans- han gjorde mye bra, så det er best å ignore Watergate. Du må gjerne gi blaffen i nylig avgåtte president Obamas kriminelle grep for min del, men heldigvis er det folk som bryr seg om dette likevel. Når presidenten og det hvite hus bevisst bedrar folket, med stor innsats, så skal folk få greie på det. Obama Forged Birth Certificate! Summary (Carl Gallups, JAN 2017) https://youtu.be/_Bg9Ta9Q8pI?t=582 Så du bryr deg ikke om konspirasjoner med presidenter du er glad i, bare de du hater? Korrupsjon er ok så lenge korrupsjonen fører til de ønskede målene? Hvis Trumps sjefen er egentlig Putin, det er helt OK? Er ikke det uærlige? Kjenner du til noen "troverdige" konspirasjoner som Trump er en del av? OK, den med Putin og Russland tror jeg er mest fake news fra etablert media for å diskreditere Trump. Det ser jo ut til å være en stor samlet kamp for å hive ut mest mulig dritt om Trump. Det hører hjemme i en annen tråd forresten. Det kan hende spillet (for galleriet) om hvem som egentlig har makt er større enn vi tror. Tips for interesserte er hva Norulv Øvrebotten skriver. Ut fra hvilke posisjoner han har hatt og hvordan han er blitt behandlet så er det skremmende interessant. Han har en googleblogg for den som vil søke opp. NB! Advarsel. Man blir fort sittende å lese en stund... Endret 28. februar 2017 av clink Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Kjenner du til noen "troverdige" konspirasjoner som Trump er en del av? OK, den med Putin og Russland tror jeg er mest fake news fra etablert media for å diskreditere Trump. Det ser jo ut til å være en stor samlet kamp for å hive ut mest mulig dritt om Trump. Det hører hjemme i en annen tråd forresten. Det kan hende spillet (for galleriet) om hvem som egentlig har makt er større enn vi tror. Det som er rart er at så lenge myndigheter mistenker en konspirasjon så ignorer mange konspirasjonteoretiker mulige konspirasjoner og aldri når det samme nivået skepsis og paranoide oppførsel de gjør når myndighetene ikke tror det er en konspirasjon. Det hjelper ikke konspirasjonenteorerikernes troverdighet når dere ikke kan se objektivt på sakene. Myndigheter og mainstream media klarer også å finne på konspirasjoner forresten! Endret 1. mars 2017 av jjkoggan Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Tadada: https://twitter.com/ObamaMalik/status/839917082959613952/photo/1 Det er vel fra sine egne man skal ha det, homie! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Tadada: Det er vel fra sine egne man skal ha det, homie! Skal ha hva? En repost av et forfalsket dokument som har gått runden på nettet i årevis og for lengst er debunket? http://www.snopes.com/politics/obama/birthers/kenyacert.asp Endret 10. mars 2017 av Zork 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå