Dubious Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2016 H1Z1 KING OF THE KILL ghost recon wildlands, meld deg opp på betaen Ghost recon er 4-player coop (eller single player med AI), mer som FarCry "H1Z1 Just Survive" virket interessant helt til jeg leste omtalelsene, dødt spill med masse bugs "H1Z1 King of the hill" er Doom(ed) Lenke til kommentar
OPL Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Metal reaper online er vel det du søker etter. Spilte det endel når det kom ut Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 8. NOVEMBER End of Service for Metal Reaper Online Dear Metal Reaperians, This is Metal Reaper Online. We would like to announce a regret news. We are going to close service of Metal Reaper Online. Really appreciate all you up till now. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Tror ikke det spillet du leter etter finnes lengre..jeg leste om noen sånne FPS MMO spill som hadde helt merkelige micro transactions, det var ett fps spill der du betalte fysiske penger for ammo, men brukte ammo mye fortere enn du kunne få tilbake, men fikk ekte penger for kills. Men ingen klarte noenlunde i nærheten av like mange kills som man brukte ammo, så du gikk i minus uansett. De averterte det som spillet som kunne gjøre deg RIK hvis du spilte bra Men selvsagt gadd ingen bli "bra nok". Endret 18. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
deac Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Tabula Rasa var mer eller mindre akkurat det du ber om hvis jeg ikke husker feil. Synd det døde ganske fort :\ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Tabula Rasa var mer eller mindre akkurat det du ber om hvis jeg ikke husker feil. Synd det døde ganske fort :\ Ja, spilte det, men husker ikke så enormt mye fra det og TB er vel grunnen til at ingen tørr å satse på sjangeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå