Dubious Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 "Alle" spillene jeg har sett så langt i MMO RPG kategorien bruker sverd og magi etc Men ingen bruker moderne våpen som pistoler etc. Nærmeste jeg vet om er Planetside 2, som er MMO FPS, men jeg har lyst på en WoW type spill (RPG), men med skytevåpen Noe annerledes enn alle spill på markedet i dag 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Firefall eller Warframe? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Firefall og Defiance f.eks.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Eneste jeg kommer på må bli Defiance som er gratis på Steam. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 The Division tenker jeg og på. Og om du tenker konsoll senere så kan vel kanskje Destiny passe. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Firefall og Defiance f.eks.. Gidder ikke begynne med døde spill Defiance har jeg uansett prøvd noen timer.. Firefall eller Warframe? Warframe er ikke MMO The Division? Føles litt rotete og usikker på hvilken kategori spillet egentlig faller inn i I grunnen ikke MMO og heller ikke RPG Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Beklager, men kommer vi like langt i denne tråden som de andre trådene du poster i kan vi liksågodt gi opp. Spillet du er ute etter er ikke laget enda 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Beklager, men kommer vi like langt i denne tråden som de andre trådene du poster i kan vi liksågodt gi opp. Spillet du er ute etter er ikke laget enda Ikke alle som er sauer Lenke til kommentar
Armador Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Escape from tarkov er vel litt slik? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Skal vi seeeee hvor langt har vi kommet sålangt åja INGENSTEDS. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Beklager, men kommer vi like langt i denne tråden som de andre trådene du poster i kan vi liksågodt gi opp. Spillet du er ute etter er ikke laget enda Ikke alle som er sauer Med tanke på hvor mange tråder du allerede har avsporet så vet jeg utfallet av denne posten også. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 The Secret World "dødt" Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Ta en titt på Neocron https://www.neocron-game.com/ Spilte det utrolig mye når det kom ut, langt over 12 år siden. Men noen dedikerte sjeler holder fortsatt liv i det og utvikler det. Har ikke peiling på hvordan spillet er nå, men skader jo ikke å sjekke det ut. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Skal vi seeeee hvor langt har vi kommet sålangt åja INGENSTEDS. Beklager, men kommer vi like langt i denne tråden som de andre trådene du poster i kan vi liksågodt gi opp. Spillet du er ute etter er ikke laget enda Ikke alle som er sauer Med tanke på hvor mange tråder du allerede har avsporet så vet jeg utfallet av denne posten også. En kommer ingensteds når dere kommer med håpløse anbefalinger som hverken er MMO eller RPG og andre som er gamle/forlatte Så konklusjonen er egentlig at det er et hull i markedet da det antageligvis ikke finnes den type spill jeg vil spille Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Escape from tarkov er vel litt slik? Virker interessant Registrerte meg Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Sjekk ut The Repopulation på Steam. Er då i early access og lurer på om det er lagt litt på Is selv om utviklerne nekter. Jeg ble ihvertfall såpass hypet at jeg backet det på Kickstarter for lenge siden. Lenke til kommentar
GaymerGRILL Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) H1Z1 KING OF THE KILL ghost recon wildlands, meld deg opp på betaen Endret 17. desember 2016 av GaymerGRILL Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2016 Sjekk ut The Repopulation på Steam. Er då i early access og lurer på om det er lagt litt på Is selv om utviklerne nekter. Jeg ble ihvertfall såpass hypet at jeg backet det på Kickstarter for lenge siden. Heter nå "Fragmented" og ikke lengre ett MMO Fått mye negative anmeldelser (etter skiftet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå