akelbo Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Denne helgen har du en ny sjanse til å sikre deg opptil syv spill.Spillene fra Ubisofts 30-årsjubileum er gratis igjen Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Bare jeg som ikke får logget meg på Uplay? Har slitt med å komme inn i flere uker nå. Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Bare jeg som ikke får logget meg på Uplay? Har slitt med å komme inn i flere uker nå. Har funket greit her, er innom nesten daglig. Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Bare jeg som ikke får logget meg på Uplay? Har slitt med å komme inn i flere uker nå. Har funket greit her, er innom nesten daglig. Så rart... Men ser flere har slitt med å logge på. Kan d være at vi logger på forskjellige servere da? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Takk for tipset! Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Bruker dere google autenticator? For det passordet som blir generert der vil ikke uplay godta Lenke til kommentar
G Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Har ikke lasted ned uplay enda. Men i kontoen viser det 3 av 7 spill, på tross av at om jeg klikker på giveaway på ny så påstås det at jeg har alle 7 spillene. Er noen spill så gamle at de ikke bryr seg med å vise dem i oversikten for kontoen? Fikk 50 upoints uten å løfte en finger. Hvilke handlinger gir en slike upoints? Endret 17. desember 2016 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå