iNet Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har et lite problem her med mitt valg av skjermkort og hovedkort.. Problemet er at jeg har et ABIT GF FX5900 OTES, dvs at skjermkortet tar opp en agp og en pci port pga. kjølesystemet. Men nå har det seg slik at firewireportene på hovedkortet sitter nettopp mellom agp og den første pci slot, slik at jeg ikke kan feste ledningene pga. en enorm heatsink på skjermkortet. Er det mulig å bruke andre porter til firewire enn nettopp disse? Eller må jeg klare meg uten firewire, noe jeg har gjort enn så lenge? Ville vært fint dersom noen hadde en genial fix for dette problemet Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 de 2 firewire portene på selve hovedkortet er de 2 mellom agp sloten og øverste pci slot Lenke til kommentar
iNet Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Men nå har det seg slik at firewireportene på hovedkortet sitter nettopp mellom agp og den første pci slot, slik at jeg ikke kan feste ledningene pga. en enorm heatsink på skjermkortet. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 de 2 firewire portene på selve hovedkortet er de 2 mellom agp sloten og øverste pci slot Ja, og ledningene fra FireWire koblingene til PCI braketten er ganske lang, så du kan vel plassere PCI braketten der du måtte ønske. Lenke til kommentar
iNet Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 problemet er fortsatt at jeg ikke klarer å feste ledningene på firewire porten pga. skjermkortet som det er i dag. Bare noen millimeter mellom porten og heatsinken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå