RunningRiver Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 For litt over 2 uker siden spiste jeg en kebab som jeg ble dårlig av. Jeg spydde, og dagen etter fikk jeg diare i en hel uke. Etter uka hadde jeg normal avføring igjen, men to dager etter begynte jeg å få veksling mellom løs avføring og diare. Noen ganger fikk jeg magesmerter, noen ganger ikke. Tenkte å gi det en uke, men jeg er ganske lei all den hyppige toalett besøket. Akkurat nå har jeg løs avføring som flyter, og litt magesmerter med litt rumling i magen. Fast food og brus kun i helgene, ellers sunt i hverdagene. Trener minst 3 ganger i uka. Er M24, med ingen kjent allergi eller intoleranse. Har hatt et legevakt besøk for 2 år siden, for blindtarm betennelse. Kan det være den som plager magen? Har jeg fått magevirus? Noen som klarer diagnostisere hva jeg har fått, eller har? Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Hvorfor besøker du ikke legen? De har nok et bedre svar enn det vi har. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Du kan ha fått i deg en eller annen form for mikroorganisme (parasitt, bakterie, virus) som har utløst dette. Dette kan man bare finne ut av det å ta prøver av avføringen din, så du må til legen og få riktig veiledning der uansett. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Fnugle Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Du burde ta deg et besøk hos legen og få avlevert avføringsprøve for å sjekke siden det har vedvart så lenge. Det kan gå over av seg selv, men det er tydelig at det er noe du har fått i deg via kebaben og da kan det være noe som må behandles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå