Moerk Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 KJeldebotn med utsikt mot Evenes, HDR light Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg synes HDR er så kunstig, så jeg går for originalen. Jeg bruker gradert filter i LR for å pynte litt på bildene mine. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Er litt enig med Gunnar ang HDR. Foretrekker V2 tett etterfulgt av V1. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2016 Er litt enig med Gunnar ang HDR. Foretrekker V2 tett etterfulgt av V1. Mvh Fredrik Takk for respons. Jeg er enig med dere begge to. Selv om HDR i enkette tilfeller kan forbedre dynamikken i ellers for blasse bilder, bør det brukes særdeles varsomt. Hilsen Oddvar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 HDR kan lett overdrives, noe du viser eksempler på her. Imidlertid blir V1 med forsiktig bruk av "systemet" riktig så bra, og blir min favoritt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg