Straydog Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, da var det snart 1.desember og gratis MMS fra teleoperatørene opphører. VG's omtale. Tror du "gratis-kampanjen" har gjort oss avhengige? Lenke til kommentar
jevne Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 har ikke sendt en eneste mms enda....(får e700 i posten i morgen eller tirsdag) kanskje det mest utaktiske tidspunktet å kjøpe en mms telefon på, men men... må bare bare si at 2,50kr mld er en vanvittig pris...og bare håper prisene går nedover etterhvert..... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Tror du "gratis-kampanjen" har gjort oss avhengige? Sorry, jeg har sendt MMS nesten hverdag siden juni og jeg har ikke blitt hekta! men bra at det koster 2.50 og ikke 5 kr. Men sikkert noen som har blitt hekta på det, alltid noen! Endret 30. november 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror du "gratis-kampanjen" har gjort oss avhengige? Nei Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) (...)men bra at det koster 2.50 og ikke 5 kr.(...) (...)må bare bare si at 2,50kr mld er en vanvittig pris...og bare håper prisene går nedover etterhvert..... Enig med Bassmania her at det er bra prisen er halvert, men jeg tror det er litt VEL optismistisk å håpe på lavere pris så tidlig.... tenk hvor lang tid det tok før SMS-prisene gikk nedover.... Endret 30. november 2003 av Straydog Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 er absolutt ikke avhengig av mms... bruker mere email Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 /me er SMS avhengig...4life glemte visst å nevne om jeg var avhengig av MMS eller ikke Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) La meg gjette, du er sikkert ikke avhenngi? eller er jeg helt på jordet nå??? MMS er ikke noe å være avhenngi av da!!!! ække noe stort mener jeg, eneste bra,etter å kunne sende bilde og lyd, er at man kan ha 1000 tegn på mms, og nå som det koster 2.50 kr per mms, kan man jo sende "sms" via mms, tenker det er ca 6 mld for 2.50 kr! siden 1000:160 er 6, noe... Endret 30. november 2003 av bassmania Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 det ligger noe i det ja... mms er jo i grunn samme som bildemeldingene vi hadde før; bare med farger... Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, da var det snart 1.desember og gratis MMS fra teleoperatørene opphører.VG's omtale. Tror du "gratis-kampanjen" har gjort oss avhengige? Hmm... jeg har nok sendt endel mange tusen tegn siden jeg begynte å sende endel mms i august.. men det jeg har brukt det mest til er tekst, både av grunnen at den kan ha mer enn 160 tegn, og selvfølgelig det at det er gratis. nå som det begynner å koste penger blir jeg nok mye mer sparsommelig med det, og vil heller gi bilder til folk via ir og sånt, ikke at det er like lett da... litt off-topic: vet dere om man kan sende bilder med ir på e700? Jeg fant "enable IR" eller no, men ikke no sende bilder via ir... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Tror ikke det går, siden jeg skulle få et bilde til min T610 fra kompisen min sin E700 og da gikk det ikke! tror det er sånn Nokia 6610 ir, som er bare til å sende visitkort og sånt! men vet ikke helt! Endret 30. november 2003 av bassmania Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 eh, angående det jeg skrev; da mener jeg selfølgelig med bildene, ikke muligheten for lange meldinger! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 det går jo ikke å sende bilde med e700 igjennom IR eller? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg sendte mest mms til mailen min å slikt jeg... Av og til til noen venner, men det var ikke mye... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 så skrevet i en artikkel i en avis at norge lå på toppen i mms skriving.... ikke rart da det har vært gratis. så jeg tror nok at når det blir belastet med 2,50.- at folk vil begrense seg en goood del. jeg har brukt det litt. men er ikke avhengig. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 kostet ikke mms 10-20,- helt i begynnelsen. Tror jeg husker at det var omtrent der prisene lå, og hvis det er tilfelle har jo prisene gått ned en god del Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 sant at prisene lå der i høgget ja. det var nå 15.- en stund i hvertfall.... men 2,50.- er ennå dyrt spør du meg. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg vil vel ikke akkurat si at vi har blitt avhengie, men vi har sendt ganske mangen mms meldinger forde. jeg synstes mms er helt genialt når det er gratis. når det var gratis sendte jeg nesten bare det. er jo ikke vitsi å sende sms når mms er gratis. går jo like nesten like kjapt! 2.50 er dyrt. håper de kommer til å sette ned prisen på mms om en stund! tar ikke lang tid vis du sender mye mms før du får en kjempe regning! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg har nå sendt mms med min 7650 siden mms kosta 10,- (tror det kosta det hvertfall) og er på en måte litt avhengig men for kamerater som ikke har abbonement er det kjekt å sende mms med uten at de brukter penger Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Prisen på MMS kommer til å gå ned. Kanskje om en måned så er prisen nede på 0 igjen. Den kommer sikkert til å gå ned så langt nede som SMS prisen er. Altså 0,50-1kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå