ataraxia Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Denne, denne og denne er det jeg bruker på min AMD Athlon XP2500+ for tiden. Etter 5timer konstant spilling med NFSU ligger jeg på 29C. Denne stillegående kjølinga annbefales. Her ser du ett bilde av den, og som du ser, annbefales det også å ha litt stort kabinett, hadde mitt vært 0.5cm mindre ville det ikke passet PS: Den er overklokka til ca. 2.0GHz. Får holde til jeg skaffer meg mer ram. PSS: DU kan eventuel kappe ei cola flaske istedefor å kjøpe ett fanadapter, men det er kanskje litt finere med skikkelig Endret 30. november 2003 av ataraxia Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nice det da , har alltid kanskje visst i hodet mitt at alpha pal blokka er bra men aldri turt å kjøpe den , har tenkt å kanskje anskaffe en thermalright slk947u men det der så jo litt bra ut. Åssn kabinett er det du bruker? Ikke et aerocool om jeg tørr spørre ? Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Lian Li PC602BUSB Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har du regulert ned hastigheten eller går viftne for fullt ? Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Har du regulert ned hastigheten eller går viftne for fullt ? CPU-vifte går som oftest for full fae...fart hele tiden Men kabinettviftene må skrues ned om natten, ellers får jeg ikke sove Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Den cpu vifta di bråker jo satan på full hastighet da? Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 neeei, den bråker ikke så mye. Men det er jo dimmer på den om søvnproblemene er der Lenke til kommentar
Gamees1 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei. Blir ikke kjøler opplegget litt tungt da? Du må vel legge pcen ned eller ? Jeg ville værtfall tatt den av under frakt! Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Man bruker jo som regel skruer til å feste slike ting. Ikke no skolelim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå