Gå til innhold

Ringetoer for N6600

eckmann

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg veldig dum, men hvordan fikser jeg slik at jeg kan bruke andre ringetoner enn de som er på tlf fra før av?

Har hatt den siden i går, men skjønner ikke stort for det. Sender jeg over noe kommer det bare lagret som lydfil i mappen i galleriet, og det går det jo ikke an å bruke til ringetoner.

Skulle gjerne hatt noen andre toner enn de som følger med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eh, hva tenker du på? nedlastede eller fra pc'n?

når det gjelder "nedlastede" så får du jo bare en url som du må gå innpå og de blir lastede ned....

det går jo ann å flytte filer imellom mappene... har ikke prøvd å sende noen lydfiler fra pc'n så ærlig talt har jeg ikke noen gode råd der... :roll:

Lenke til kommentar

du må legge den i Tones mappa i audio mappa...

så skulle den da være under listen du har å velge mellom som ringelyder...

min sliter litt: Jeg har lagt inn en lyd, og den er valgt når jeg er på profilendring og skal se på profilen min, og jeg kan høre på den der.. men når noen ringer er det ikke den lyden som spilles.. det er bare vanlig nokia tune.. noen som vet råd?

Lenke til kommentar
du må legge den i Tones mappa i audio mappa...

så skulle den da være under listen du har å velge mellom som ringelyder...

min sliter litt: Jeg har lagt inn en lyd, og den er valgt når jeg er på profilendring og skal se på profilen min, og jeg kan høre på den der.. men når noen ringer er det ikke den lyden som spilles.. det er bare vanlig nokia tune.. noen som vet råd?

Ok, takk for svar, fikk det ikke helt til å virke først. Det virket som om de bare ble plassert under lydklipp, og de kunn jo ike brukes som ringetoner, men nå virker det. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Jeg har lagt inn en lyd, og den er valgt når jeg er på profilendring og skal se på profilen min, og jeg kan høre på den der.. men når noen ringer er det ikke den lyden som spilles.. det er bare vanlig nokia tune.. noen som vet råd?

Et dumt spørsmål først du har seff aktivert den profilen du har redigert??

Tilhører de som har ringt en eller annen gruppe?? Da må du redigere grupperingetonen også

Endret av Tommy Angelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...