Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Rimfrost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Et landskapsbilde jeg likte meget godt. God jul! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hvidt i hvidt..ikke tosset det her..god vinterstemning vh Suss Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Et landskapsbilde jeg likte meget godt. God jul! Mvh Gunnar Mange takk Gunnar ! God Jul ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Hvidt i hvidt..ikke tosset det her..god vinterstemning vh Suss Mange takk Suss ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Skikkelig bra dette! Liker måten du har komponert bildet på, her vil jeg ikke kutte noen steder. (Og det gjør seg absolutt best i fullstørrelse.) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Skikkelig bra dette! Liker måten du har komponert bildet på, her vil jeg ikke kutte noen steder. (Og det gjør seg absolutt best i fullstørrelse.) Mvh Fredrik Mange takk Fredrik ! Hyggelig at du likte bildet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Helt spesiell rimfrosten som la seg i dag som et teppe på absolutt alt langs bakken. (regner med et det er dagens) Flott utsnitt her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Helt spesiell rimfrosten som la seg i dag som et teppe på absolutt alt langs bakken. (regner med et det er dagens) Flott utsnitt her. Mvh Ragnar Det er ikke dagens, men grunnen til at jeg tenkte på dette bildet, var nettopp på grunn av rimfrosten i dag Mange takk for kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Meget fint vinterbilde Rolf M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Meget fint vinterbilde Rolf M v h Leif Mange takk Leif ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Det var julekortet sitt det, ja. Omtrent slik jeg husker dem fra min barndom. Kanskje kunne du tatt 4 mm til nede og unngått det smale feltet langs nedre ramme - eller blir det FOR pirkete? Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Meget fint vinterbilde Rolf M v h Leif Mange takk Leif ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg