alkazelters Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 HAr et Abit nf7-s. Har inntil i dag brukt et soundblaset audigy lydkort men tenkte for moro skyld å prøve det integrerte og ble sinnsykt overrasket. Kan det stemme at dette er minst like bra? Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) har du "gode" høytalere så blir du skuffa over det integrerte lydkortet, de avslører lette svakhetene i det innebygde lydkretsen Endret 30. november 2003 av vikingfk Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Soundstorm er helt topp det. Jeg har kastet audigy-kortet mitt ut av pcen ihvertfall. Lenke til kommentar
iNet Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har problem med mitt intigrerte soundstorm kort (samme hk). Etter et par timer med spilling og bruk av ventrilo, så begynner lyden plutselig å skurre Jeg kan avslutte alle "lydprogrammene" og starte de på nytt så fungerer alt som det skal.. noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er en bug i ventrilo. Skjer ofte med meg og mine venner. Vanlig vis starter jeg bare ventrilo på nytt. Men av og til må pc'en starts på nytt. Har selv Nforce2 med soundstorm. Men de andre har litt annen knask av noen lydkort så vidt jeg vet. Får selv noen hakker i lyden. Jeg bruker Dolby Digital til høytalerene mine. Og av og til mister den lyden i 1 sek. Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 prøv følgende: windows-tasten + pause-knappen velg hardware fliken gå inn i device manager under første kategori, computer endre driveren fra acpi uniprosseor pc til advanced configuration and power interface (ACPI) PC Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 har du "gode" høytalere så blir du skuffa over det integrerte lydkortet,de avslører lette svakhetene i det innebygde lydkretsen Pisspreik!! Jeg har sammenlignet tester med Right Mark. Nforce2 lyden er får bedre resultater enn Audigy. Det kommer litt ann på hva slags D/A chip produsenten bruker men med referance brikken som nVida bruker fra Sigmatel som de fleste bruker så er lyden faktisk bedre enn Audigy. Audigy har faktisk dårlig lydkvalitet, den er ikke noe bedre enn SB Live kortene. Audigy 2 derimot har mye bedre lyd. Min bærbare Dell 500m har faktisk bedre lyd enn Audigy og Nforce2 i følge Right Mark! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå