Gå til innhold

Luksuselbilen utstyres med det hittil største batteriet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kjøpe biler fra nye produsenter som mest trolig går konk i løpet av kort tid når man kan kjøpe premium merker som Audi , Jaguar og porche ? Dette hadde ikke jeg gamblet på å kjøpe , i tillegg made in USA kvalitet ...

For de ikke leverer det en ønsker? Bilindustrien tviholder på gamle vaner, det er det ikke alle som ønsker. 

Tviholder på gamle vaner ?? de tre jeg eksempelvis nevnte her kommer med rene elbiler ..... Har selv bestilt Jaguar el ! 

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe biler fra nye produsenter som mest trolig går konk i løpet av kort tid når man kan kjøpe premium merker som Audi , Jaguar og porche ? Dette hadde ikke jeg gamblet på å kjøpe , i tillegg made in USA kvalitet ...

For de ikke leverer det en ønsker? Bilindustrien tviholder på gamle vaner, det er det ikke alle som ønsker. 

de tre jeg eksempelvis nevnte her kommer med rene elbiler ..... Har selv bestilt Jaguar el ! om det er 0-100 på 3 eller 4 sek spiller ingen rolle for meg

Lenke til kommentar

Tviholder på gamle vaner ?? de tre jeg eksempelvis nevnte her kommer med rene elbiler ..... Har selv bestilt Jaguar el ! 

Elbil er en ting, de har gamle vaner på annet som ikke alle ønsker. Noen ønsker en bil som er konstant i utvikling, det er det ingen andre som leverer på samme måte. 

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Audi, Jaguar og Porsche lagar jo ikkje skikkelege bilar. Ingen av dei yter noko i nærleiken av denne, og alle bråkar og luktar promp.

Alle de tre har, så vidt jeg vet, hver sin elbil på tegnebrettet. Dog ingen som er ventet å komme i produksjon snart.

Alle tre har biler ferdig og under testing , det er ikke slik som Tesla at de streber med å få de ferdige 3 år etter avtalt tid , har selv levering på Jaguar ettersommeren 18 , da er vel neppe model 3 kommet i produksjon

Lenke til kommentar

Elbil er en ting, de har gamle vaner på annet som ikke alle ønsker. Noen ønsker en bil som er konstant i utvikling, det er det ingen andre som leverer på samme måte. 

Da må du forklare hva som er i konstant utvikling i forhold til etablerte merker ! Fra mitt ståsted så er dette en tøvete påstand men prøv gjerne å forklare hva du mener !

Lenke til kommentar

Alle tre har biler ferdig og under testing , det er ikke slik som Tesla at de streber med å få de ferdige 3 år etter avtalt tid , har selv levering på Jaguar ettersommeren 18 , da er vel neppe model 3 kommet i produksjon

Produksjonen av Model 3 er på plan for å starte juli 2017. Mest trolig vil det være levert over tusen Model 3 i Norge før I-Pace kommer til landet.

Men det er helt greit. I-Pace og Model 3 konkurrerer ikke til veldig stor grad. I-Pace ser ut til å bli noe sånt som 200.000 kroner dyrere.

Lenke til kommentar

Da må du forklare hva som er i konstant utvikling i forhold til etablerte merker ! Fra mitt ståsted så er dette en tøvete påstand men prøv gjerne å forklare hva du mener !

Tesla er jo ett eksempel som bygger og utvikler bil på en helt ny måte, alle bilene er i konstant utvikling og data samles inn til enhver tid for å forbedre de systemene som bilene har. I tillegg  til måten de pusher ut ladestasjoner, måten de driver butikk osv. De tenker på en annen måte, og det er noe jeg liker svært godt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...