Lynxman Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 1000hk med 130kWh? Drar de en "tesla" ? Hvorfor skulle det ikke gå an å trekke 1000 hk av et 130 kWt batteri?. Jeg refererer bare til Tesla saken hvor de ikke fikk dratt ut mer en rundt 450 fra ett 85. Det var vell aller mest som en spøk Åja, sånn. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Navnet Lucid føles nesten som om det er tatt ut i fra et spill som GTA 5. http://grandtheftauto.net/gta5/vehicles#passenger-cars Henspeiler det på lucid dreams? Jeg kan sitte her og drømme meg bort, helt våken, men aldri få råd til bilen Endret 16. desember 2016 av G Lenke til kommentar
Rune Lønjer Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Hvorfor kjøpe biler fra nye produsenter som mest trolig går konk i løpet av kort tid når man kan kjøpe premium merker som Audi , Jaguar og porche ? Dette hadde ikke jeg gamblet på å kjøpe , i tillegg made in USA kvalitet ... For de ikke leverer det en ønsker? Bilindustrien tviholder på gamle vaner, det er det ikke alle som ønsker. Tviholder på gamle vaner ?? de tre jeg eksempelvis nevnte her kommer med rene elbiler ..... Har selv bestilt Jaguar el ! Lenke til kommentar
Rune Lønjer Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Hvorfor kjøpe biler fra nye produsenter som mest trolig går konk i løpet av kort tid når man kan kjøpe premium merker som Audi , Jaguar og porche ? Dette hadde ikke jeg gamblet på å kjøpe , i tillegg made in USA kvalitet ... For de ikke leverer det en ønsker? Bilindustrien tviholder på gamle vaner, det er det ikke alle som ønsker. de tre jeg eksempelvis nevnte her kommer med rene elbiler ..... Har selv bestilt Jaguar el ! om det er 0-100 på 3 eller 4 sek spiller ingen rolle for meg Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Tviholder på gamle vaner ?? de tre jeg eksempelvis nevnte her kommer med rene elbiler ..... Har selv bestilt Jaguar el ! Elbil er en ting, de har gamle vaner på annet som ikke alle ønsker. Noen ønsker en bil som er konstant i utvikling, det er det ingen andre som leverer på samme måte. Endret 19. desember 2016 av Salvesen. Lenke til kommentar
Rune Lønjer Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hvorfor kjøpe biler fra nye produsenter som mest trolig går konk i løpet av kort tid når man kan kjøpe premium merker som Audi , Jaguar og porche ? Dette hadde ikke jeg gamblet på å kjøpe , i tillegg made in USA kvalitet ...Audi, Jaguar og Porsche lagar jo ikkje skikkelege bilar. Ingen av dei yter noko i nærleiken av denne, og alle bråkar og luktar promp. Alle de tre har, så vidt jeg vet, hver sin elbil på tegnebrettet. Dog ingen som er ventet å komme i produksjon snart. Alle tre har biler ferdig og under testing , det er ikke slik som Tesla at de streber med å få de ferdige 3 år etter avtalt tid , har selv levering på Jaguar ettersommeren 18 , da er vel neppe model 3 kommet i produksjon Lenke til kommentar
Rune Lønjer Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Tviholder på gamle vaner ?? de tre jeg eksempelvis nevnte her kommer med rene elbiler ..... Har selv bestilt Jaguar el ! Elbil er en ting, de har gamle vaner på annet som ikke alle ønsker. Noen ønsker en bil som er konstant i utvikling, det er det ingen andre som leverer på samme måte. Da må du forklare hva som er i konstant utvikling i forhold til etablerte merker ! Fra mitt ståsted så er dette en tøvete påstand men prøv gjerne å forklare hva du mener ! Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Alle tre har biler ferdig og under testing , det er ikke slik som Tesla at de streber med å få de ferdige 3 år etter avtalt tid , har selv levering på Jaguar ettersommeren 18 , da er vel neppe model 3 kommet i produksjonProduksjonen av Model 3 er på plan for å starte juli 2017. Mest trolig vil det være levert over tusen Model 3 i Norge før I-Pace kommer til landet. Men det er helt greit. I-Pace og Model 3 konkurrerer ikke til veldig stor grad. I-Pace ser ut til å bli noe sånt som 200.000 kroner dyrere. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Da må du forklare hva som er i konstant utvikling i forhold til etablerte merker ! Fra mitt ståsted så er dette en tøvete påstand men prøv gjerne å forklare hva du mener ! Tesla er jo ett eksempel som bygger og utvikler bil på en helt ny måte, alle bilene er i konstant utvikling og data samles inn til enhver tid for å forbedre de systemene som bilene har. I tillegg til måten de pusher ut ladestasjoner, måten de driver butikk osv. De tenker på en annen måte, og det er noe jeg liker svært godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå