Gå til innhold

Luksuselbilen utstyres med det hittil største batteriet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse bilene er meningsløse og unødvendige. Miljøargumentet holder ikke. Støtter APs begrensninger på beskatning av overmotoriserte elbiler.

 

Man finn mykje rart innenfor avgifter og vinklinger av statestikk.

Et mva fritak opp til 200 000 av verdien vil representere 50 000 i støtte til batteripakken. Det er mer enn nok.

Den ekstrapris batteripakken har kan man si består av energi, altså oljeprodukter pr i dag. Men er jo en global og ikke lokal forureining.

 

På samme måten som våre kjerre politikere har innkasert æren for Norsk oljeutvinning, vil dei ta æren for bærekraftig transport.

Men berekraftig transport kommer ikke uten den autonome flåtebilen som gir 6 gangeren.

 

Høgre som ville selge oljerettene på 60 tallet prøver seg igjenn

ref: http://www.nationen.no/naering/hvorfor-i-fanden-skal-vi-privatisere-til-evig-tid/

Og hvem husker ikke runden med EU og tilbakefallsretten for vannkraft.

 

Trur dei det er mer rett bare en prater ullent nok ?

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe biler fra nye produsenter som mest trolig går konk i løpet av kort tid når man kan kjøpe premium merker som Audi , Jaguar og porche ? Dette hadde ikke jeg gamblet på å kjøpe , i tillegg made in USA kvalitet ...

 

Audi, Jaguar og Porsche lagar jo ikkje skikkelege bilar. Ingen av dei yter noko i nærleiken av denne, og alle bråkar og luktar promp.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe biler fra nye produsenter som mest trolig går konk i løpet av kort tid når man kan kjøpe premium merker som Audi , Jaguar og porche ? Dette hadde ikke jeg gamblet på å kjøpe , i tillegg made in USA kvalitet ...

 

For de ikke leverer det en ønsker? Bilindustrien tviholder på gamle vaner, det er det ikke alle som ønsker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synd at denne bilen aldri kommer i produksjon, de er i praksis konkurs lenge før de har produsert en eneste bil.

Skal det gå er de totalt avhengig av massive føderale lån i tillegg til investorer sultne på selskaper med skyhøy risiko.

 

Lav eller ingen egenkapital med obligasjoner som et forbrukslån berger ikke denne, eller burde ikke berge. Da det er for mye av samme gamle leksa.
Lenke til kommentar

Synd at denne bilen aldri kommer i produksjon, de er i praksis konkurs lenge før de har produsert en eneste bil.

Skal det gå er de totalt avhengig av massive føderale lån i tillegg til investorer sultne på selskaper med skyhøy risiko.

 

Kva baserer du det på? Lucid Motors har svært sterke investorar i ryggen. Eit statseigd kinesisk investeringsselskap, Sumimoto Bank (den nest største banken i Japan), Venrock osb. Pengar har dei i alle fall nok av. Selskapa har lang erfaring innan investering i ny teknologi, og bør vite kva dei driv med.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synd at denne bilen aldri kommer i produksjon, de er i praksis konkurs lenge før de har produsert en eneste bil.

Skal det gå er de totalt avhengig av massive føderale lån i tillegg til investorer sultne på selskaper med skyhøy risiko.

 

Kva baserer du det på? Lucid Motors har svært sterke investorar i ryggen. Eit statseigd kinesisk investeringsselskap, Sumimoto Bank (den nest største banken i Japan), Venrock osb. Pengar har dei i alle fall nok av. Selskapa har lang erfaring innan investering i ny teknologi, og bør vite kva dei driv med.

Sturle S

El-bil er ikke ny teknologi, men gammel. Fra det førige årtusen eller førige 2 århundre som noen seier.

 

Tu kan også, med fordel oppdateres.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

 

Lucid Motors har svært sterke investorar i ryggen. Eit statseigd kinesisk investeringsselskap, Sumimoto Bank (den nest største banken i Japan), Venrock osb. Pengar har dei i alle fall nok av. Selskapa har lang erfaring innan investering i ny teknologi, og bør vite kva dei driv med.

 

Sturle S

El-bil er ikke ny teknologi, men gammel. Fra det førige årtusen eller førige 2 århundre som noen seier.

Denne bilen er full av moderne teknologi som ikkje finst i nokon bil produsert i førre årtusen. Hjulet vart oppfunne for ei godt stund sidan, men det var ikkje det eg tenkte på. Utanom konsept som hjul og ratt, er det ikkje mykje denne bilen har til felles med 200 år gamle elbilar.
Lenke til kommentar

 

Hvorfor kjøpe biler fra nye produsenter som mest trolig går konk i løpet av kort tid når man kan kjøpe premium merker som Audi , Jaguar og porche ? Dette hadde ikke jeg gamblet på å kjøpe , i tillegg made in USA kvalitet ...

 

Audi, Jaguar og Porsche lagar jo ikkje skikkelege bilar. Ingen av dei yter noko i nærleiken av denne, og alle bråkar og luktar promp.

Alle de tre har, så vidt jeg vet, hver sin elbil på tegnebrettet. Dog ingen som er ventet å komme i produksjon snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...