Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvorfor er vi så destruktive? skyldes det en ubalanse i hjernen?

kokkohue

Anbefalte innlegg

Har minner fra barndommen der jeg ikke hadde noen psykiske problemer, jeg var mye mer fysisk i forhold til psykisk, jeg var kroppen min på en måte, jeg var glad i kroppen min og alt jeg klarte å gjør med dens hjelp, og det ga meg positive oppløftende tanker igjen :)

Men så skjedde det noe i femårs alderen.. jeg flyttet inn til asfaltjungelen..sivilisasjonen på en måte - midt imello oslo og drammen (to jævla drittbyer innvadert av truende og plagsomme svartskaller)

Jeg begynte å glane på dårlig tv mye.

Videre så skjedde det to traumatiske ting, og språket med ord og tolkninger av ordsammensettninger.

Alt dette startet opp overdreven aktivitet i usunne områder i hjernen.

Jeg begynte å få psykiske problemer,mareritt i våken tilstand, negative tanker og bilder som presset på.. jeg begynte å vri/riste meg frem og tilbake i sengen ofte flere timer i strekk for å drepe flest mulig hjerneceller slik at de negative inntrykkende dempet seg.. Legene altså noen eksperter har sagt at jeg fikk en utviklingshjerneskade i ung alder.

Men noen ganger lå katten vår ved hodet mitt på puta om kvelden når jeg skulle sove, da var alt bra lissom :)

Jeg føler at jeg har levd 35 år i helvete.. det begynte å lysne for omtrent ett år siden, med god hjelp fra amfetamin og gode venner.  Jeg er 41 nå, aldri hatt kjæreste.

Jeg ser og merker at mange rundt meg og tilfeldige folk jeg støter på, at de sliter, lever destruktivt..

Dårlig psyke er en folkesykdom mener jeg..altfor mange har fjernet seg fra naturen og lever unaturlig, og at over hele verdene så mener jeg at moderne trådløs teknologi påvirker alle levende vesner (og planter)  negativt..  Sjekk FELO.no

Relgion og politikk, kapitalisme og lignende er stort sett til skade for det viktige.

Vi trenger fler som klarer å rive seg løs fra ondskapen/naiviteten, mange fler trenger vi som våkneropp å begynner å være på lag med det gode istedenfor det onde ødeleggende.

Naturens og universets lover er det som gjelder lissom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, du selv som tar dårlige valg.

Men det er ting som ikke har vært min skyld, som har gjort meg skadet på en måte, jeg er ikke helt meg selv..men jeg mener jeg ikke gjør dårlige valg, men psyken min hindrer meg fra å gjøre noe jeg burde ha gjort..

Lenke til kommentar

Nei, du selv som tar dårlige valg.

Men det er ting som ikke har vært min skyld, som har gjort meg skadet på en måte, jeg er ikke helt meg selv..men jeg mener jeg ikke gjør dårlige valg, men psyken min hindrer meg fra å gjøre noe jeg burde ha gjort..

Mulig, men livet har alltid vært sånn at det er enklere å ta lette løsninger inkl unnskyldninger, enn de tyngre valgene som krever mye av en person.

Som feks slutte å røyke, slanke seg osv osv

Endret av fo2re
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...