MrCusNT Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hei. Nå er jeg rimelig sint på NetOnNet. Nå har jeg prøvd å kontakte dem om min retur til dem den 23. November. Den 25 fikk jeg en mail om at pengene skulle være på konto innen 10 dager. Nå er det 15+dager og pengene har ennå ikke ankommet. Jeg har sendt dem både mail og facebook meldinger, men ingen svar å få. Jeg føler meg svindlet... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Telefon: 21 51 90 00 Man-fre: kl. 09.00-18.00 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 10 dager eller 10 virkedager? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 10 dager eller 10 virkedager?10 virkedager. Men ennå er det langt over det også. Fant også ut at produktet er slettet fra kjøpshistorikken min. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Nå har jeg ventet lenge nok. Blir nok en klage til dem. De svarer ikke på meldingene mine heller, så dette er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå