Ekva Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har n REC Powerline ATX med Intel PIII 500 MHz prossesor og 128 MB 100 MHz SDram er det noen som vet om jeg kan bruke 133 MHz ram på denne marskinen ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jepp ! det går bra. bare pass på at hvis du har Intel BXbrikkesett på HK, så vil ikke HK ta hvilken som helst PC 133 minnebrikke. Dog de fleste går.... Lenke til kommentar
Ekva Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Jepp ! det går bra. bare pass på at hvis du har Intel BXbrikkesett på HK, så vil ikke HK ta hvilken som helst PC 133 minnebrikke. Dog de fleste går.... Takk for hurtig svar, men hvordan vet jeg om jeg har Intel BXbrikkesett på HK og kan jeg oppgradere til 512 mb RAM ? Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 last ned intel chipset identification utility fra intel Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jepp ! det går bra. bare pass på at hvis du har Intel BXbrikkesett på HK, så vil ikke HK ta hvilken som helst PC 133 minnebrikke. Dog de fleste går.... Takk for hurtig svar, men hvordan vet jeg om jeg har Intel BXbrikkesett på HK og kan jeg oppgradere til 512 mb RAM ? Sjekk også om HK tar 512MB brikker eller "bare" 256MB brikker... Tosidige eller ensidige brikker ? Lenke til kommentar
Ekva Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Jepp ! det går bra. bare pass på at hvis du har Intel BXbrikkesett på HK, så vil ikke HK ta hvilken som helst PC 133 minnebrikke. Dog de fleste går.... Takk for hurtig svar, men hvordan vet jeg om jeg har Intel BXbrikkesett på HK og kan jeg oppgradere til 512 mb RAM ? Sjekk også om HK tar 512MB brikker eller "bare" 256MB brikker... Tosidige eller ensidige brikker ? Tosidige eller ensidige brikker ? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Husk at hvis du setter sammen en PC-100 og en PC-133 bør de være fra samme minne produsent! ... PC-133 er bakoverkompatibelt, men det kan skape ustabilitet hvis det er fra en annen produsent! Lenke til kommentar
Ekva Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Jepp ! det går bra. bare pass på at hvis du har Intel BXbrikkesett på HK, så vil ikke HK ta hvilken som helst PC 133 minnebrikke. Dog de fleste går.... Takk for hurtig svar, men hvordan vet jeg om jeg har Intel BXbrikkesett på HK og kan jeg oppgradere til 512 mb RAM ? Sjekk også om HK tar 512MB brikker eller "bare" 256MB brikker... Tosidige eller ensidige brikker ? Tosidige eller ensidige brikker ? Intell 440 Chipset family er det på hovedkortet. Kan jeg da bruke det meste av SDram 133 MHz ?www.laduskenhvile.com Lenke til kommentar
Ekva Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Husk at hvis du setter sammen en PC-100 og en PC-133 bør de være fra samme minne produsent! ... PC-133 er bakoverkompatibelt, men det kan skape ustabilitet hvis det er fra en annen produsent! Tenkte jeg skulle bytte all RAMen til 133 MHz ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå