Arodem Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Lost Odyssey gikk hardere inn på vår anmelder enn noe annet spill.Nå kan du laste ned et av tidenes beste japanske rollespill gratis til Xbox One Lenke til kommentar
Moonbladewielder Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Åh herregud! En av de beste spillopplevelse jeg har hatt noensinne! Hvis du har en Xbox One og liker rollespill - last det ned nå! Jeg har lenge vurdert å koble opp Xbox 360'en bare for å spille dette igjen.... 5 Lenke til kommentar
Godstol Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Begynner å bli en veldig god stund siden jeg spilte det, men det hadde, slikt jeg husker, en av de beste historieutviklingene på svært lenge. Ett minne som sitter like ferskt som dagen jeg opplevde det var da Kaim møter sitt.. familiemedlem i en heller tragisk situasjon. Spillet er fullt av slike scener og hendelser. Det gjorde det til en av de beste spillene i hele 2000-tallets første tiår. 1 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 lost odessey historien er så trist at jeg får lyst til å gråte Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Perfekt gjorde aldri ferdig lost oddysey på x360 spilte noen timer men la det vekk.. dette blir lastet ned Lenke til kommentar
dankvam Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 jeg minnes Lost Odessey som helt fantastisk. Skulle ønske jeg hadde tid nok til å spille det igjen! Minnes at spillet var på 4 DVD eller no sånt... husker jeg rett? 1 Lenke til kommentar
Moonbladewielder Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 jeg minnes Lost Odessey som helt fantastisk. Skulle ønske jeg hadde tid nok til å spille det igjen! Minnes at spillet var på 4 DVD eller no sånt... husker jeg rett? Du har helt rett! 4 stk. fylt med fantastiske minner Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Husker att 360 lagde en stor ripe i disc 3 så fikk aldri spilt det ferdig så dette skal lastes ned Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Fantastisk spill, heldig Xbox One eiere! Har det på 360en min, får nesten lyst til å gå igjennom det på ny nå...! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Har det på disc, men dette skal jo lastes ned. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå