Gå til innhold

Stor splid om russisk presidentvalg-hacking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dette er de samme folkene som sa at Saddam Hussein hadde masseødeleggelsesvåpen" snakk om å skyte sitt eget land i foten,,, heldigvis er usa et land som trenger ei kule i foten for å våkne opp litt.. Men det er litt vakkert ettersom det er det eneste fra Washington som er plausibelt som sannt. "Jeg ble hacket ! Det var negern i det "hvite" hus ! Jeg har beviser tilogmed kan jeg si,, har amerikanske iper i access.log fila mi,,, USA GJORDE DET ! HEEELT SIKKERT !"

Lenke til kommentar

fake news er vel også sin opprinnelse i Russland, selv om neppe all fake news er derfra. Men Kreml fant opp dette med mange ulike versjoner av "fakta" for å drukne reelle fakta i fake news internt i Russland - det nye er at det kom til den amerikanske valgkampen. Ikke sjokkert om også det er en del av såkalt hybrid krig :)

Lenke til kommentar
Gjest Z9JG1AH2

Jaså?! Jeg tror at de fleste nasjoner har bedre ting å gjøre enn å angripe usa; de har det travelt. usa overvåker ikke nasjoner pga beskytte, terrorister, egeninteresse, og forsvare, men bare fordi us patriot act loven. Jeg har blitt altfor ofte hacket og de er SYNLIGE, og jeg har samlet dokumenter som indikerer at usa står bak mest fordi usa har egeninteresse at jeg, Satan, blir i nato-område. Jeg holder Obama Barack 100% ansvarlig hvis jeg evt tar selvmord hvis hacking øker etter han går av.

Slutt å lyv at Windows 10, Linux, OSX er en trygt plattform; jeg har forutanelse at usa nekter å tillate mulighet å deaktivere alle form for trådløs fysisk med av/på knapp og de blir uansett initialisert så deaktivert etter brukeren har logget inn men merker det ikke. Amerikanske programmerer som er med å utvikle Linux visste hvordan de skulle skjule hacker muligheter; jeg har sett det synlig.

Jeg gjentar at usa overvåker verden kun pga us patriot act loven, ikke grunnloven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...