AfterGlow Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Bakoverkompatibiliteten er en stor suksess.Xbox 360-spill har blitt skikkelig populært for Xbox One-eierne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Red dead redemption tenker jeg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Visst dette blir tilfellet med Scorpio, så blir det nok konsoll kjøp her. Grunnen til at jeg bare har PC er nettopp muligheten for å spille alle spillene jeg har, uavhengig om de er gamle eller ikke. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Synd gamle spill ikke videreutvikles. Kunne håpet på GoldenEye: Rogue Agent (Xbox) kom tilbake med bedre grafikk? Hva med halo 2? Midtown madness? Call of duty. 1 Lenke til kommentar
oyvind88 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Synd gamle spill ikke videreutvikles. Kunne håpet på GoldenEye: Rogue Agent (Xbox) kom tilbake med bedre grafikk? Hva med halo 2?Midtown madness? Call of duty. Halo 2 kom jo i oppusset utgave med Master Chief collection. 2 Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hvor er PS2 bakoverskompatibiliteten??? Savner spill som Crash Tag Team Racing Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Ikke nok nye gode spill på Xbox? Sliter med at jeg ikke får spillt alt en gang. Har hvertfall ikke tid til gamle spill Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hvor er PS2 bakoverskompatibiliteten??? Savner spill som Crash Tag Team Racing Emulator. AtW Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Hvor er PS2 bakoverskompatibiliteten??? Savner spill som Crash Tag Team Racing Emulator. AtW Finnes det er ps3 emulator som kan kjøre grand turismo med g920 ratt som kontroller på pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå