totten Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har et radeon 9800 som begynte å lage striper på skjermen. Det ble værre og værre og etter vært ble skjermen uleselig. Da jeg undersøkte kortet viste det seg at vifte ikkje virket. Tror dere at kortet er ødelagt eller går det ann å skifte vifte? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 kanskje du har garanti på kortet. ..? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Send den inn til det stedet du kjøpte den, så får du et nytt kort. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvis vifta røyk så er det enten dårlig kvalitet eller produksjonsfeil på vifta, du får pengene tilbake..... Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har et radeon 9800 som begynte å lage striper på skjermen.Det ble værre og værre og etter vært ble skjermen uleselig. Da jeg undersøkte kortet viste det seg at vifte ikkje virket. Tror dere at kortet er ødelagt eller går det ann å skifte vifte? Dette høres ut som et powercolor kort, det beste er vel å returne kortet, få et nytt et men kjøp itillegg et zalman heatpipe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå