sussss Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Enlige træ Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Vi får vel belage oss på grønn vinter her i Skandinavia i år - hvis vi unntar Finnmark der de har fått 1 meter snø. Ikke meg i mot da jeg jo i mange år tilbrakte vinteren i Goa i india i tropeklima og grønn jul. Men her blir det nok ingen tropetemperatur. Kanskje kan den danske bonden få enda ei avling i løpet av året nå? Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Vi får vel belage oss på grønn vinter her i Skandinavia i år - hvis vi unntar Finnmark der de har fått 1 meter snø. Ikke meg i mot da jeg jo i mange år tilbrakte vinteren i Goa i india i tropeklima og grønn jul. Men her blir det nok ingen tropetemperatur. Kanskje kan den danske bonden få enda ei avling i løpet av året nå? Roar Ja det har du ret i ..ved ikke hvor sneen er blevet af og jeg så godt at de havde fået alt det sne i Nord Norge ...det er nu smukt..men måske lige lidt i overkanten :-) takker for din kommentar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Ingen snø, med dere har sol (!) i motsetning til meg som ikke ser sola igjen før siste uka i februar! Flott bilde med treet fint plassert i bildeflata! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Fin himmel og skyer som bakgrunn. Det enslige og kraftige treet godt plassert i billedflata. Typisk Danmark natur ? Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Enkel men bra bilde. Fintkomponert jeg. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Ingen snø, med dere har sol (!) i motsetning til meg som ikke ser sola igjen før siste uka i februar! Flott bilde med treet fint plassert i bildeflata! Mvh Fredrik Jeg sei det samme.? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Ingen snø, med dere har sol (!) i motsetning til meg som ikke ser sola igjen før siste uka i februar! Flott bilde med treet fint plassert i bildeflata! Mvh Fredrik Jeg sei det samme.? Underligt med den sne..men den kommer sikkert efter Jul...takker for tilbagemeldinger :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 En god vinkling og et flott bilde nesten vårlig. mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Nydelig bilde med nydelige detaljer i fullversjon. Flott med tåke langs bakken i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg