Bytex Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Man blir vant til støyen. Jeg bor også 50m i luftlinje fra jernbanen, legger ikke merke til togene engang. Men andre skjønner ikke at jeg orker å bo der eller ha vinduet åpent. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Derfor ringer man politiet, som skal kjenne til eventuelle dispensasjoner. Det er ikke vår jobb å researche det først. Det skal dog sies at hvis jeg ser veiarbeid midt på natten, går jeg nærmest ut ifra at de har lov. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Her er det nok individuelle forskjeller også. Jeg bodde tidligere 3 år på Kringsjå studentby, ca 50m unna et resirkuleringsannlegg. Jeg klarte aldri å bli vant til det. Men jeg sover generelt veldig "lett", i den forstand at jeg lett våkner. Selv midt på natta i dypeste søvnen kan jeg fort våkne dersom noen går litt rundt i rommet, eller dersom noen prater med innestemme i nærheten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg tåler ikke pustelyder fra andre mennesker engang. Men etter to år midt i sentrum har jeg vent meg til mye annet. Brann-sangen fremført med to i promille, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå