Format_C Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hvordan kan jeg finne ut av hva de forskjellige filtyper er for noe? Er det noe sted/base hvor alle (fleste) filtyper er beskrevet? Lurer nå f.eks på en fil som heter .plz Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Ja og nei. UltraEdit. AApne med. Se om er tekstfil. Hvis ikke vaere tekstfil, vaere annen fil. Kanskje filtype ha ending samme som forskjellig filtype. Hvem bestemme? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Søk på Google etter "file extension". De to første er greie databaser over fil-typer. *.plz er dog ikke en registrert filtype... et kjapt søk med Google viser derimot at det som regel benyttes som forkortelse for please :smile: Så en side som kunne antyde at det var en pakket fil, uten at det ble sagt noe mer. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Her står beskrevet alle filtyper som finnes! http://filext.com/ Mvh Nissen Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: On 2002-02-27 14:32, Nissen skrev:Her står beskrevet alle filtyper som finnes! Jaha?? Hvor får du fra at de har registrert alle filtyper sm finnes? Filtypen .plz finnes ikke der. Jeg fant akkurat opp filtypene .bor (for borre) og .trd (for Trondheim). Fant ikke de i det hele tatt jeg :smile: Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Glimrende, akkurat en slik database jeg var ute etter. Filen var en .PRZ fil, beklager skrivefeilen. Viser seg at dette er noe IBM-greier. Takk-takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå